Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier vanligvis å barbere, men har nettopp innsett at jeg har ganske lange hår på armene og ønsker derfor å fjerne dem også. Har tenkt å investere i en epilator, men har ingen peiling på hva som er bra eller ikke. Blir veldig glad for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epilere armene? Hårfrie armer...?

Skrevet

Epilere armene? Hårfrie armer...?

Har i grunnen aldri tenkt på å ta bort hårene på armene, før lillesøsteren min plutselig sier "du har jo gorilla-armer!!" Barn får virkelig sagt det altså.. Etter dette begynte jeg å studere andres armer, og la da merke til at jeg hadde mer hår på armene enn de fleste andre. Skal påpeke at det heldigvis er helt lyse hår da, så jeg ser nok ikke ut som noen gorilla uansett. Om jeg kommer til å bruke den på armene vet jeg ikke enda, men har uansett vært på utkikk etter en epilator til leggene.

Skrevet

Enkelte dager ser det ut som jeg også er gorilla på armene. Men det er bare i enkelte vinkler og lys. De fleste har en del hår på armene, men de vises jo ikke så godt. Hårfrie armer hørtes igrunnen utrolig ekkelt ut :s

Skrevet

Denne anbefaler jeg! http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkter/Beauty+care+for+kvinner/Epilator/ES-WD72-P/specifications/5421382/index.html?trackInfo=true

Den har 48 pinsetter så den er blant de mest effektive der ute. De billige har som regel bare halvparten og bruker da veeldig lang td å bruke.

Anonym poster: aab975f4fd001e8ab293193ffe9eeafd

Har lest ganske mye rundt og sett på en del forskjellige, men er enig i at det virker som at denne er veldig bra. Nå er den bestilt, og jeg venter i spenning :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...