Gå til innhold

MENN på sukker / møteplassen / andre nettdateingssteder

Anbefalte innlegg

Gjest O___o
Skrevet

Sånn! Nok om " vi menn som hater kvinner med for høye krav "

Hets og mobbing av enkeltbrukere og AB'r er ukult og det kan dere ta alle andre steder enn her.

Nå vil jeg vite hva dere MENN på dateingssider ser etter, hva som gjør at dere tar kontakt med ei jente / svarer på post ol.

What rocks your socks off? :popcorn:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bump!kontakt meg på www.craigslist.net! så seinere er jeg ikke anonym

Anonym poster: 58add163ede283cca047f2669f935cd5

Gjest Svampebob1
Skrevet

At de ikke har en lang liste med krav!

Kødda ;-)

Jeg ser etter snille og omsorgsfulle jenter med litt dybde og intelligens :-).

Skrevet (endret)

Først og fremst så ser jeg etter om ho i det hele tatt har lagt av litt tid på å skrive en tekst om interesser, hobbyer og ellers litt generelt om seg selv. Ellers blir det vanskelig å starte en samtale uten å skrive f.eks: Hei, skjer?

Om vi har felles interesser og bor innen rimelighetens avstand sender jeg kanskje en melding.

Når det kommer til utseende stiller jeg ikke enorme krav annet enn at personen skal være normal, både mtp. på utseendet og vekt, helst ikke-røyker (da jeg ikke røyker selv).

Ho må være snill, ærlig, trofast og ikke en type som blir sur med en gang. Helst ei med litt mellom øra.

Er ikke noe krav, men jeg får ikke akkurat økt interesse hvis hver setning er full med skrivefeil, eller om ho skriver på dialekt.

Alder: 18-22 (blir 21 selv).

Var dette jeg kom på i rasende fart :)

Endret av Siggen!
  • Liker 1
Skrevet

Hets og mobbing av enkeltbrukere og AB'r er ukult og det kan dere ta alle andre steder enn her.

Nå vil jeg vite hva dere MENN på dateingssider ser etter, hva som gjør at dere tar kontakt med ei jente / svarer på post ol.

What rocks your socks off? :popcorn:

Nå er ikke jeg på sukker i skrivende stund, men jeg var der for et par år siden. Skulle ønske det ikke var sånn, men om hun ikke ser pen eller tiltrekkende ut på profilbildet så gidder jeg ikke klikke på profilen en gang om det er jeg som søker henne opp. Er mer åpen om jeg får melding først, for det har omtrent aldri skjedd.

Det jeg ser på først inne på profilen er 1) livsfilosofi, 2) personlig beskrivelse generelt, 3) hva hun ser etter) og 4) interesser.

Gjest O___o
Skrevet

At de ikke har en lang liste med krav!

Kødda ;-)

Jeg ser etter snille og omsorgsfulle jenter med litt dybde og intelligens :-).

Men hva gjør at du sender ei jente / svarer på post? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usannsynlig svak for jenter som er kombinasjonen fysisk aktive og intelligente, så ser etter tegn på det. :rodmer:

Problemet er som regel at de som har de beste profilene er en del av det "faste inventaret", som noen bruker å si. Så der i gården er det nok dårlige odds - for samtlige som prøver seg.

Ellers må profilbildene se OK ut iallefall. Noen har virkelig rare profilbilder av seg selv.

Anonym poster: 51963970965fd17a655f675d56317843

Gjest O___o
Skrevet

Hvordan vurderer dere profilbilder?

Jeg stusser VELDIG på at folk legger ut bilder av seg selv hvor de helt opplagt tar bildet selv (...fordi armen er med på bildet...) eller fordi bildet har blitt tatt i et skittent speil på et skittent og rotete bad. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vurderer dere profilbilder?

Jeg stusser VELDIG på at folk legger ut bilder av seg selv hvor de helt opplagt tar bildet selv (...fordi armen er med på bildet...) eller fordi bildet har blitt tatt i et skittent speil på et skittent og rotete bad. :fnise:

Jeg er ikke egentlig så fryktelig kresen på utseendet, men visse ting er litt turnoff. Typiske ting som får min interesse til å utebli:

- Altfor mye / feil sminke (inntrykk: ehh?)

- Bildet tatt ovenfra med dype utringninger (inntrykk: løs)

- Bilde i fest-situasjon (inntrykk: vi passer nok ikke sammen)

- Ser ikke inn i kameraet (jeg liker nok litt selvsikkerhet)

- Ser ikke ut som de har vært i sola på flere år (presonlig preferanse)

- Ser uttrent ut (nå trener jeg omtrent hver dag selv, og tenker kanskje det kan bli mas om det om hun ikke gjør det)

- Ingen bilder fra en aktivitets-setting. Jeg lever et aktivt liv, og ønsker en partner som også gjør det.

I profilteksten:

- Skrivefeil

- Gadd ikke fylle den ut

- Fremstår ikke intelligent

- Maser om at hunden er så viktig, og at partner må forstå dette

- Blottet for humor

- Litt sånn "jeg er skeptisk, så forvent å måtte bevise deg selv før jeg gidder å ta deg seriøst"-holdning.

- Virker ikke å være "typen" som ønsker noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Det skal ekstremt mye til for at jeg tar kontakt, for innerst inne har jeg lite tro på at det blir noe ut av det, men de få gangene jeg faktisk får meldinger fra dem svarer jeg alltid.

Anonym poster: 58bee1f1962828640019f1acafe5ad0c

• Liker 2
Gjest O___o
Skrevet

Det skal ekstremt mye til for at jeg tar kontakt, for innerst inne har jeg lite tro på at det blir noe ut av det, men de få gangene jeg faktisk får meldinger fra dem svarer jeg alltid.

:klo:

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Omtrent alle samme bare ignorer meg likevel så...

Anonym poster: 7f4caed9d47a05c44389abba5d1da334

Gjest Anna.S
Skrevet

Er mer åpen om jeg får melding først, for det har omtrent aldri skjedd.

Som da egentlig betyr at du ikke var intressert i henne, fordi hun ikke var pen nok, men når hun viste intresse for henne så gir du henne en sjanse alikevell?

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er ikke egentlig så fryktelig kresen på utseendet, men visse ting er litt turnoff. Typiske ting som får min interesse til å utebli:

- Altfor mye / feil sminke (inntrykk: ehh?)

- Bildet tatt ovenfra med dype utringninger (inntrykk: løs)

- Bilde i fest-situasjon (inntrykk: vi passer nok ikke sammen)

- Ser ikke inn i kameraet (jeg liker nok litt selvsikkerhet)

- Ser ikke ut som de har vært i sola på flere år (presonlig preferanse)

- Ser uttrent ut (nå trener jeg omtrent hver dag selv, og tenker kanskje det kan bli mas om det om hun ikke gjør det)

- Ingen bilder fra en aktivitets-setting. Jeg lever et aktivt liv, og ønsker en partner som også gjør det.

I profilteksten:

- Skrivefeil

- Gadd ikke fylle den ut

- Fremstår ikke intelligent

- Maser om at hunden er så viktig, og at partner må forstå dette

- Blottet for humor

- Litt sånn "jeg er skeptisk, så forvent å måtte bevise deg selv før jeg gidder å ta deg seriøst"-holdning.

- Virker ikke å være "typen" som ønsker noe seriøst.

Greit for deg om jeg bruker den her i en bloggpost på den nye bloggen min? Den er nemlig PÅ KORNET til det jeg prøver å fortelle den del kvinner! :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit for deg om jeg bruker den her i en bloggpost på den nye bloggen min? Den er nemlig PÅ KORNET til det jeg prøver å fortelle den del kvinner! :D

Jada, kjør på! :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Men hva gjør at du sender ei jente / svarer på post? :)

Jeg ser etter tegn på det jeg nevnte i forrige melding.

Jenter med empati og godhet for andre er turnon.

Ellers svarer jeg alltid selv om jenta er uinteressant.

Lar heller samtalen dø ut av seg selv.. Men for at jeg skal sende en førstemelding, så er det de kriteriene jeg alt har nevnt.

Bildene er vel av størst betydning. Man får som regel en følelse om det er noe å følge opp på eller ikke ved å se på bildene :-).

Gjest Svampebob1
Skrevet

Har vært ganske sjeldent jeg har sendt førstemelding og..

Alt i fra 0-10 stykker på en måned, tipper jeg. Har nok ligget på 3-4 i måneden.

Der ser dere grunnen til at jeg er singel enda. Jeg er kresen og vet hva jeg vil ha og har derfor ikke behov for å bombandere jentene med meldinger.

Gjest Anna.S
Skrevet

Problemet er som regel at de som har de beste profilene er en del av det "faste inventaret", som noen bruker å si. Så der i gården er det nok dårlige odds - for samtlige som prøver seg.

Hvorfor er det dårlige odds der?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det dårlige odds der?

Fordi de av en eller annen grunn ikke ender opp med noen, og virker å "alltid" være online?

Jeg er ikke så opptatt i å spekulere i årsaken, den kan være så mangt. Men jeg regner med det betyr at de av en eller annen grunn ikke ender opp med noen, og at personen dermed er et kort man må regne med å ikke få noe igjen for innsatsen fra?

Gjest Svampebob1
Skrevet

De som har vært der lenge vet nok bedre hva de søker etter. Det betyr ikke at akkurat du faktisk har dårlige odds. Det vet man ikke før man har prøvd.

Men.. En del av de som har vært for lenge på nettdating har en tendens til å bli for kresne og. En erfaring jeg har fått med meg.

For å bidra litt her, Anna.S :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...