Gå til innhold

Tele2 - bytte av sim-kort


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det er flere som har opplevd rot i forbindelse med Tele2s "oppgradering" som medførte at alle med gamle sim-kort måtte få byttet ut disse?

De skal ha sendt ut informasjonsbrev, nytt kort samt en påminnelse via sms dagen før byttet (2 feb). Ikke noe av dette har jeg mottat. Da jeg plutselig var uten forbindelse for en uke siden skulle de sende et nytt som jeg skulle ha innen 2-3 dager. Har fortsatt ikke fått noe. :evil: (Har selvsagt ringt og purret på dem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er typisk for tele2...bare rot.

Har ikke angret en dag på at jeg byttet..

Som svigermor sa da tele2-selger ringte: jeg skal gladelig BETALE for å slippe å høre fra dere igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sure er at jeg ikke har hatt noe trøbbel med de frem til nå, har vært tele2-kunde ganske lenge.

Jeg gjorde i hvert fall klart at det ikke ble aktuelt å betale abonnement for denne tiden, og det ser ut for at jeg kanskje får gjennomslag for det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ha sendt ut informasjonsbrev, nytt kort samt en påminnelse via sms dagen før byttet (2 feb). Ikke noe av dette har jeg mottat.

Bytte av sim-kort... :o

Har ikke jeg hørt noe om, men mobilen min funker (senest for 10 min siden...).

Da var jeg nok helt på "bær-tur" da jeg svarte i den andre tråden... :oops:

...og hvorfor er det to tråder om samme tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære var av dem som måtte bytte ut sitt gamle simkort som følge av denne oppgraderingen, men han fikk det i posten og alt fungerte bare fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære var av dem som måtte bytte ut sitt gamle simkort som følge av denne oppgraderingen' date=' men han fikk det i posten og alt fungerte bare fint![/quote']

Heldiggrisen. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...