Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hår som er litt tykt, og verken helt rett eller krøllete. Hvis jeg lar det lufttørke helt naturlig blir det som oftest relativt rett (med litt bevegelse) fremme, og en del fall bak. Hvis jeg føner det med en børste kan jeg få det helt rett, men jeg kan også klemme frem litt bølger hvis jeg vil. Nå ser jeg etter produkter som kan hjelpe meg å fremheve bølgene i håret! Fra før har jeg stort sett bare brukt saltvannspray, men synes det blir litt vel frizzy, dessuten holder ikke bølgene særlig lenge.

Er det noen som har testet noen av produktene i KMS sin Curl Up-serie? Eller andre gode serier/produkter som kan få frem litt mer bølger hos meg? Hvis jeg kjøper en hel slik serie, inkl. shampoo og balsam, kan det hjelpe til at krøllene kommer bedre frem fra fallet i håret mitt, eller er slike produkter mest for å "definere" og fjerne frizz i allerede krøllete hår? Blir glad for all hjelp og forslag :-)

Anonym poster: c752e1334720c0659c9a728c53a3120f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har brukt/bruker "control creme" i den serien, og den holder det den lover :) . Den er veldig god! Og så lukter den så utrooolig godt, litt sitrusaktig, og det er jo ikke akkurat noen bakdel. Husk bare på at du bør ha den i håndkletørt hår, hvis ikke blir håret bare fett. Kjøp den, du :Nikke: .

Og så må jeg selvfølgelig nevne at den skaper de bølgene/krøllene du ønsker, samt at det blir mye mindre frizz i håret.

Endret av Nuffen
Skrevet

Hei!:)

Jeg har selv krøller, og har prøvd sjampoen, balsamen og hårskummet i Curl-up serien. Sjampoen og balsamen synes jeg ikke gjorde noe spesielt for håret, så kommer ikke til å kjøpe nye. Hårskummet derimot er veldig bra. bruker det i vått hår, og da holder håret seg fint hele dagen :)

Skrevet

Bounce back-sprayen er veldig god!

Gjest Raptuza
Skrevet

Dette har vore min yndlingsshampo ei stund, og gav fint med krøll/bølger i mitt hår med fall ei stund. Men i det siste er håret berre mjukt og heng rett ned trass krøllsjampo...Eg lurar på om dei kanskje har reformulert den?? Men den er god, håret blir blankt og eg treng sjeldan balsam eller kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...