Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant så mange billige parfymer derifra, men samtidig så skal jeg på taxfree om noen dager når jeg skal til syden.

Det var billigere parfymere på cheapsmells.com men det kan jo være at det ikke blir fullt så billig om det kommer frakt og toll/moms o.s.v

Er det noen som har bestilt noe fra cheapsmells.com før?

Hva koster frakten? Er det samme frakt uansett hvor mye man bestiller?

Og kommer det toll.. Regner med det, men har hørt at på feelunique så betaler de for tollen om du sender inn kvitteringen. Er det sånn med cheapsmells også.

Anonym poster: 4f8ead53a28be6be62c0baff277591f2

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har bestilt derifra sikkert 5 ganger, og alt gikk fint. Frakt vet jeg ikke noe om, men det skal stå på siden? Tror det er gratis frakt. Toll tilbakebetaler de av og til har jeg hørt, men det er ikke sikkert, så du bør holde deg under 200.

Skrevet

Jeg har bestilt to pakker derifra. Leveringstiden syntes jeg var lang, ca 20 dager fra bestilling til jeg hadde pakken i hånda (omtrent samme tid begge gangene). Ang. frakt husker jeg ikke helt, men mener at det var ulik frakt på pakkene mine. Dette ser du jo når du går til kassen med varene du vil ha. Forøvrig var ikke frakten på mer enn et-par-tre pund, så det var helt overkommelig. Servicen var god og de svarte kjapt på mail når jeg spurte om å få refundert toll, noe de har gjort til meg senest i dag. Mulig pakkene var såpass trege nettopp på grunn av tollen, for selv bor jeg supersentralt og nære posten. Med andre ord, om du har tid til å vente litt så ville jeg lett anbefalt cheapsmells.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...