Gå til innhold

Hva syns dere om ekstremt bleik hud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstremt bleik. Huden min er det nærmeste man kommer hvit (uten og være albino), med blåskjær som det sikkert gjør vondt for andre å se på. Jeg har aldri fått det minste antydning til skille på sommeren, selv med bruk av betakaroten. I tillegg har masse fregner i annsiktet som ser helt grønne ut på grunn av hudfargen min. Jeg finner heller ikke sminke jeg kan bruke. På Estethique, Skin Tonic og Vita får jeg alltid beskjed om at de ikke har noe som passer hudtonen min. Selv de lyseste foundationene ser ut som brunkrem på meg. Jeg syns det er utrolig ubehagelig å gå ut nå for tiden siden det er sommer, og de fleste får farge av ingenting.

Men jeg vil bare vite hva dere syns om hudfargen min utifra forklaringen. Helt ærlig :)

Anonym poster: e9a5960b1e41a0dc5d271a1a03612f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. selvbruning!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hvit hudfarge kan være veldig lekkert, kommer helt an på personen og hvordan man kler seg og styler seg ellers. Det blir jo som med alt annet av farger, både på hud og hår - alt kan se bra ut på riktig person.

Prøv å bestille foundation fra nettet i stedet, f.eks. mineralfoundation. De har gjerne mye større utvalg i farger.

• Liker 8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg synes det er vakkert så lenge den er glødende og ser sunn ut, og spesielt fregner gir et unikt preg. Med en rosa blush i kinnene ser man ganske så pen ut =)

Skrevet

Uff. selvbruning!!

Jeg har prøvd utrolig mye forskjellige (xentan, Dior og masse annet). Har gått til mange spraytanning salonger også. Jeg ser like ille ut hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes melkehvit hud er pent. Er nesten hvit selv:p Å kline seg inn med selvbruning og slike ting når man er så blek ser bare unaturlig og stygt ut.

• Liker 11
Gjest "gjest"
Skrevet

Heftig.

Elsker slik dramatisk hvit hud. Har det selv.

• Liker 1
Skrevet

Illamasqua har også en foundation som er helt hvit. Bland 01 med 02 om den hvite blir altfor hvit. Legg transparent pudder oppå:)

Min lenke

Skrevet

Jeg synes det er vakkert så lenge den er glødende og ser sunn ut, og spesielt fregner gir et unikt preg. Med en rosa blush i kinnene ser man ganske så pen ut =)

Huden min ser langt ifra sunn ut. Har mere zombie-lignende hud..

AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonym poster: 3f5e49d4d530ae67ec59330c448eacb6

Skrevet

Men selvbruning eller soling er ikke nødvendigvis den rette veien å gå for å få hud som gløder og ser sunn ut. Tar du vare på huden din?

Kjør på med en bodyscrub en gang i uka og en god krem daglig. Det har mye å si altså.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har du vurdert peeling, serum eller noe annet? Gjør du noe med huden din til hverdags? Om du har et dårlig kosthold kan det også spille inn. Sjokolade, cola, ferdigmat og junk til hverdags dreper huden. Grønnsaker og frukt med sterk farge gjør det lettere for huden å reparere skader og dull hud :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Bilde av arm, bein, mage, eller noe annet område med bar hud?

Anonym poster: 70b90bc975d012cef847c66bfdcc704a

AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonym poster: 3f5e49d4d530ae67ec59330c448eacb6

Jeg klarte ikke ta et bilde som fikk frem hudfargen min. Leggene mine så ut som en lysende hvit lampe.

Skrevet

Din naturlige farge

Skrevet

Det er fint med lys hud, særlig hvis du tør å skille deg såpass ut at du farger håret kullsvart, sminker øynene sotede og tar på knallrød leppestift. En venninne av meg gjorde det, ble kjempekult! :)

AnonymBruker
Skrevet

Men selvbruning eller soling er ikke nødvendigvis den rette veien å gå for å få hud som gløder og ser sunn ut. Tar du vare på huden din?

Kjør på med en bodyscrub en gang i uka og en god krem daglig. Det har mye å si altså.

Ja, jeg tar godt vare på huden min. Jeg renser, steamer, eksfolierer, masker og påfører fuktighetskrem 2-3 ganger i uka, og renser to ganger om dagen ellers. Jeg bruker produkter fra Ole Henriksen og Lancome, som jeg er veldig fornøyd med. Spiser veldig variert og sunt, og trener 4 ganger i uka.

Skrevet

Eksempel på nydelig hvit hud:)'

threnody-in-velvet-morgna-femme-couture-corset.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er fint med lys hud, særlig hvis du tør å skille deg såpass ut at du farger håret kullsvart, sminker øynene sotede og tar på knallrød leppestift. En venninne av meg gjorde det, ble kjempekult! :)

Jeg har hatt svart hår. Dette var mere en feil fra frisørens side, men jeg hadde hvertfall svart hår. Jeg fikk klar beskjed om at det så teit ut, så gjør ikke det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...