Jens Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 så har vi ombestemt oss og skal også ha bryllupskake. Har ikke peiling på dette, og lurte på om det fantes hjemmesider hvor jeg kunne titte ipå hva som fantes der ute av kaker. Hvor lenge før må man bestille?Gifter meg om to måneder!!
9na Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Her er det masse bilder: http://www.favoritkonditori.no/
Jens Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2004 Tusen takk 9na, men kunne tenkt meg en en, etajses kake, uten stativ i hvitt.....
Tari Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Om du søker etter bryllupskake så kommer det opp endel tråder om emnet...Mener å huske at noen inneholder linker til andre steder.
9na Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Tusen takk 9na, men kunne tenkt meg en en, etajses kake, uten stativ i hvitt..... Kristines Franske Fristelser som ligger på Marienlyst i Oslo har jeg hørt at lager veldig fine kaker. Jeg vil også ha en kake uten stativ, ikke en typisk marsipan-bryllupskake, og vurderer å bruke dem. De har en hjemmeside: http://www.kristines.no/ men ikke så mange bilder...
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 En en-etasjes kake kan du kanskje få noe andre til å bake for deg....?
Jens Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2004 Vet dere om noen norske leverandører til bryllupskaker?Vet bare om Pascal, som jeg ikke vil bruke.
Engel Skrevet 10. februar 2004 #8 Skrevet 10. februar 2004 Hva mener du med norske leverandører? Så godt som alle norske bakere/konditorer baker bryllupskaker!
Jens Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2004 Ok, norsk konditori/bakeri som dere har hørt om som folk har brukt til å lage deres bryllupskake!! puh...... Vil ikke bruke hva som helst jeg finner på gule sider...............
Christinamor Skrevet 10. februar 2004 #10 Skrevet 10. februar 2004 Til vårt bryllup bakte mamma ostekake, som ble nydelig pyntet, og brudeparet oppå lagde jeg selv. Ellers lagde jeg en nyyydelig jordbærmoussekake, med masse jordbær dyppet i sjokolade som pynt rundt kaken(venter på bilde fra bruden)til en venninnes bryllup i sommer...... Mye godt, og pent kan fint lages selv, men det er kanskje en fordel at man liker å bake/pynte etc...Syns det er kjempemoro, og ha investert i settfra Cacas, så heretter blir det bare festlige kaker i heimen!!
Jens Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2004 :o :o :o christinamor, jeg spurte ikke hva du liker å bake til diverse anledninger! :o Hadde jeg kunnet bake hadde jeg spurt om oppskrift!her spør jeg altså om konditorier som kan hjelpe meg!
helenaa Skrevet 10. februar 2004 #12 Skrevet 10. februar 2004 Hvis jeg var deg, ville jeg tatt med meg forloveden på et konditori i nærheten og smakt noen kaker der. Hvis de er både fine og gode, ville jeg bedt om prisen på en-etasjes kake til så mange personer som du vil ha. Og så er det vel bare å bestille? Jeg ville nemlig stole mer på min egen smak enn på anbefalinger fra andre.
Christinamor Skrevet 10. februar 2004 #13 Skrevet 10. februar 2004 Jammen i all verden da :o det var da voldsomt til reaksjon! Og jeg som nesten skulle til å tilby mine kakebaketjenester... Er bare enig med Tex, om at en en-etasjes kake er noe man godt kan få andre enn konditorer til å lage - det er jo masse penger å spare, og du kan få like mye for pengene.....Men, man har jo ulike budsjetter og prioriteringer...det var DET jeg mente :blunke:
skogeki Skrevet 10. februar 2004 #14 Skrevet 10. februar 2004 :o :o :o christinamor' date=' jeg spurte ikke hva du liker å bake til diverse anledninger! :o Hadde jeg kunnet bake hadde jeg spurt om oppskrift!her spør jeg altså om konditorier som kan hjelpe meg! [/quote'] Dette var en utrolig gretten komentar av deg. Dårlig humør i dag???
Saeria Skrevet 10. februar 2004 #15 Skrevet 10. februar 2004 :o :o :o christinamor' date=' jeg spurte ikke hva du liker å bake til diverse anledninger! :o Hadde jeg kunnet bake hadde jeg spurt om oppskrift!her spør jeg altså om konditorier som kan hjelpe meg! [/quote'] Jiiz! Du trenger da ikke bite av hodet på christinamor! Hun gav deg bare et velmenende tips. :o Hun visste sikkert ikke at du ikke kan bake.
Gjest Poirot Skrevet 10. februar 2004 #16 Skrevet 10. februar 2004 :o :o :o christinamor' date=' jeg spurte ikke hva du liker å bake til diverse anledninger! :o Hadde jeg kunnet bake hadde jeg spurt om oppskrift!her spør jeg altså om konditorier som kan hjelpe meg! [/quote'] Ærlig talt.
Jens Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #17 Skrevet 10. februar 2004 christina mor, beklager det var ikke meningen å høres så krass ut... min forlovede har bare plutselig ombestemt seg og vi har bare to måneder igjen og er litt stressa for dette kake styret. Så, unskyld, og vet såklart att du bare mente godt! :D Jeg får bare lete videre da....
Christinamor Skrevet 11. februar 2004 #18 Skrevet 11. februar 2004 Den er grei, ble så overrasket, for du virker jo ikke sånn surpompaktig... Stress ned, det ordner seg til slutt, og kan jeg bidra med en stor Sarah Bernhard, så si ifra
Jens Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #19 Skrevet 11. februar 2004 Hadde en veldig dårlig dag igår, men idag skinner solen og alt er mye bedre!!!!! :D På lørdag skal min kjærste og jeg innom litt bakerier rundt der vi bor, så da ordner det seg nok!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå