Gjest Seleena Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Øyenbrynskalpell som ikkje gir nokon form for smerter eller raude partiar rundt augene. Eg kjøpte det på perfymelle til 59,- 3 stk, og har allerede blitt heilt avhengig av dei. Ein treng berre å rake håra av. Den har same effekten som ein barberhøvel og du må nok fram med den 1 gong per dag. Men det gjer igjen ting
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Da hadde det ikke blitt mye øyenbryn igjen her i gården. En pinsett kan man lettere kontrollere, tror jeg. Dessuten: Bare én gang pr uke? Jeg napper øyenbryn ca annenhver dag, men jeg er mørk.
jente|20 Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 åi.. det høres deilig ut.. jeg er så lei av pinsetten.. og tør ikke begynne med voksing akkurat.. jeg må bruke pinsetten hver dag.. jeg har egentlig ca 1cm med svarte øyenbryn.. og har nå 0.5cm på det tykkeste.. ser jævlig ut uten å nappe
MilkMaiden Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Øyenbrynskniver er genialt, men jeg synes det virker litt overdrevent å bruke dem hver dag. Riktignok har jeg ikke så vanvittig kraftige eller mørke øyenbryn, men jeg finner det ikke nødvendig mer enn en til to ganger i uka. Og et stort pluss med dem er at det er MYE lettere å få fin bue enn ved å nappe, på mye mindre tid og med mye mindre smerte! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå