AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Har noen inkassosaker jeg ønsker å bli kvitt. Har regnet på det og hvis jeg tar opp et forbrukslån vil jeg være kvitt alt pluss renter og div innen et år. Jeg vet det ikke er lurt med forbrukslån, men akkurat nå ser jeg på det som en god løsning for å bli gjeldsfri. Men hvor er det best å søke forbrukslån? På nettet? Holder det med epost kommunikasjon eller må jeg snakke med noen per tlf eller noe? Nå har jeg virkelig trua assa, er ikke så aaaltfor mye som mangler Anonym poster: ff2d7db74cf3b45d80753524d56aeb4c
Pusemamma Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Er det ikke bedre å få en ordning hos inkassoselskapene evnt hos banken din? Ikke alle som gir forbrukslån på slike saker. Mange useriøse aktører på banen med høye renter.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Ville ikke anbefalt et dyrt forbrukslån som beste løsning. Prøv først å selge unna ting du eeegentlig ikke trenger og skaff deg en jobb nummer to! Anonym poster: 94d0be3e7e0780d83b9ddf1c910bbca4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Syns du skal snakke med inkasso selskapene, og få til en betalingsordning. Det trenger ikke å være så mye pr. måned, bare så du får kommet i gang med nedbetalingen. De er som regel veldig hjelpsomme dersom du viser betalingsvilje. IKKE lån penger for å betale gjeld, det er en ond sirkel det ikke kommer noe godt av. Anonym poster: 432c3ccc1ae650df75865a7b516b5cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå