Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor mener jeg å huske at flere snakket om kinasko som var så moderne?? Altså sånne flate "fløyesl"sko med rem over vristen.

Er jeg helt på jordet?

Har lyst på sånne til sommeren, men siden jeg bor i gokkilarius har jeg ikke funnet det noen steder.

Hvor kan jeg få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du får tak i det i gokkilarius, men på Grünerløkka i Oslo er det en butikk som heter Panda, hvor de har kinasko.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte et par Ecco "kinasko" sommeren for snart to år siden - i København. Svart semsket skinn, helt deilig å gå med, som alle Ecco-sko.

Har ikke sett denne modellen i skobutikker her i byen, men så har de ikke det beste Ecco-utvalget heller.

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Å, det fikk jeg utrolig lyst på! Jeg hadde flere par som barn men så sluttet de å selge dem! Er aldri på Grunerløkka, men kanskje jeg må nå? Men det må være ekte kinasko, ikke i skinn!!

Skrevet

Disse kinaskoehe har vært in et par år, jeg har også et par som jeg kjøpte i utlandet, men jeg så forrige helg at de hadde fått inn i både lyse rosa, natur, lyse blå og sort på Eurosko tror jeg. De kostet kun 300,- og var veldig lekre!

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Takk for tipset - jeg iler til Eurosko!

Skrevet

ÅH! Sånne har jeg ønsket meg siden jeg var liten!! Nå må jeg til byen i morgen :hoppe:

Skrevet

De har ikke her!!!

Pokker også!

Noen som kan sende??*smiske*

:sjarmor::ler:

Skrevet

De har ikke sånne på eurosko her heller...

Hvor ligger på güneløkka ligger Panda?

Skrevet

I Markveien på Grünerløkka såvidt jeg husker.

Skrevet

Joda, jeg husket rett - Panda Kinabutikken ligger i Markveien, adr. er Olav Ryes plass (tvers over plassen for Bagel & Juice - sånn ca.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...