Capricorn Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Noen som har erfaringer eller har hørt om dette halsbåndet? Endret 27. juni 2012 av Capricorn
Ryvre Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Kjenner et par stykker som har brukt det på sine hunder med godt resultat. Hun ene gikk fra å plukke 10 flått om dagen av bikkja si til kanskje 1 flått en gang i uka
Capricorn Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2012 Kjenner et par stykker som har brukt det på sine hunder med godt resultat. Hun ene gikk fra å plukke 10 flått om dagen av bikkja si til kanskje 1 flått en gang i uka Jeg har katt, men de selger til det også. Tror jeg skal prøve. Bedre enn å plukke hele tiden ihvertfall. Verdt et forsøk Det er uansett ikke mye penger jeg taper på det.
Ryvre Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Nei det koster såpass lite at det går an å prøve Tenkte å prøve det til bikka mi, men hun får egentlig ikke så mange flått i løpet av en sommer at jeg dropper det nok.
Vegglampe Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 jeg har prøvd det. jeg bor i et strøk der jeg kan plukke 70 stykker etter en time i skogen på en hund!!.. For oss fungerte det ikke, men hunden ble veldig pen med ravhalsbånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå