Gjest Renate Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei. Jeg har en noe spesiell fantasi, og det er at kjæresten min setter på meg et kyskhetsbelte. Dere vet et slikt som ble brukt i gamle dager og som gjør at man ikke kan ha samleie. Jeg blir vanvittig våt av å tenke på å bli frarøvet friheten på denne måten, og at det er helt og holdent opp til han når musa skal få luftet seg. Er det flere som tenner på å bli satt på kyskhetsbelte og "fratatt" friheten slik? Eller noen menn som har fantasier rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicken Skrevet 9. februar 2004 #2 Del Skrevet 9. februar 2004 Heisann, joda kjenner både kvinner og menn (inkl. meg selv som har sånne tanker). Det er fullt mulig å få kjøpt seg kyskhetsbelter, både i lær, og for de mer avanserte i metall - noe som sikkert ikke alltid er behagelig. Ulempen med begge deler er selvsagt at de koster en del, men lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 9. februar 2004 #3 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har et kyskhetsbelte som mannen min ofte bruker på meg. Som regel skjer det i forbindelse med at han hisser meg opp og ikke gir meg tilatelse til å "leke" med meg selv, så da får jeg kyskhetsbelte på for å forhindre dette. :evil: Det hender ellers at jeg får det på om vi skal ut noe sted slik at jeg skal bli påmindt om at jeg er hans. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå