Gå til innhold

Kyskhetsbelte

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en noe spesiell fantasi, og det er at kjæresten min setter på meg et kyskhetsbelte. Dere vet et slikt som ble brukt i gamle dager og som gjør at man ikke kan ha samleie. Jeg blir vanvittig våt av å tenke på å bli frarøvet friheten på denne måten, og at det er helt og holdent opp til han når musa skal få luftet seg. Er det flere som tenner på å bli satt på kyskhetsbelte og "fratatt" friheten slik? Eller noen menn som har fantasier rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

joda kjenner både kvinner og menn (inkl. meg selv som har sånne tanker). Det er fullt mulig å få kjøpt seg kyskhetsbelter, både i lær, og for de mer avanserte i metall - noe som sikkert ikke alltid er behagelig.

Ulempen med begge deler er selvsagt at de koster en del, men lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kyskhetsbelte som mannen min ofte bruker på meg. Som regel skjer det i forbindelse med at han hisser meg opp og ikke gir meg tilatelse til å "leke" med meg selv, så da får jeg kyskhetsbelte på for å forhindre dette. :evil: Det hender ellers at jeg får det på om vi skal ut noe sted slik at jeg skal bli påmindt om at jeg er hans. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...