Gå til innhold

Gi oss nyttinge referater!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Snart nærmer den store dagen seg, og jeg leter etter gode tips og råd her inne. Og jeg finner mange!

Skulle ønske dere som hadde giftet dere kunne skrive referater med gode tips. Hva spiste dere, hva fungerte/fungerte ikke, etc. etc. Er noen få som har slike, men det går for det meste i "Å, jeg var så pen". "Alle gårt da de så hvor nydelig jeg var". "Jeg så misunnelsen i øynene deres". Har faktisk ambisjoner den dagen om at det skal bli noe mer enn at jeg er verdens peneste da og at alle skal synes det.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

icon_confused.gif

hehe, det var meg du siktet til?!?!

ja ja, du vet jo ikke hele historien min, men uannset, du kan jo tenke litt selv hvordan dere vil dagen deres skal være enn å se ned på andre!1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-28 11:07 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med *Perser* der - dersom du vil at dagen din skal være så spesiell så bruk hue sjøl og tenk ut litt da ? Klart at vi som har giftet oss skriver ned slik som dagen har forløpt for oss. Dersom du ikke liker disse innleggene så la være å lese dem da....

20April2002

Gjest Anonymous
Skrevet

Typisk - alt tas i verste mening. Er faktisk litt enig, noen av referatene handler knapt om annet enn hvor pene de selv syntes de var. Men det er jo andre linker også å hente gode tips fra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Typisk - alt tas i verste mening. Er faktisk litt enig, noen av referatene handler knapt om annet enn hvor pene de selv syntes de var. Men det er jo andre linker også å hente gode tips fra.

Skrevet

Hvis det ikke var meningen at det skulle tolkes så "hardt", hadde det kanskje vært en god ide å ikke trekke frem eksempler fra et innlegg men formulere seg litt mer diplomatisk! Enig med Perser tenk selv hvis du ikke har noe mer fornuftig å komme med!

1212[ Dette Innlegg er endret av: meta den 2002-05-28 12:01 ]

Skrevet

Hei

Dagen min var perfekt og jeg ville faktisk ikke forandre på noe, men jeg kan du gi noen tips på hvordan dagen skal bli mest mulig bra:

- Start tidlig med planlegging og innkjøp til den store dagen. Det er ikke noe vits å vente med å kjøpe inn peanøtter dagen før når man kan gjøre det 3 mnd. før.

Prøv å ha alt i hus som skal brukes iallefall 3 dager før den store dagen.

- Ha litt mer å drikke på enn et glass velkomstdrink hvis gjestene må vente en stund før middagen begynner. Det blir lite med et glass camp. i 1 1/2 time.

Trenger ikke å være alkohol, brus og vann er også bra.

Et fruktfat blir også satt pris på.

- Slapp av på den store dagen. Husk at nå har du planlagt i 1 år, nå er det på tide at du kan slappe av og nyte dagen.

- Lei for guds skyld ikke et enmansorkester, vært i to bryllp det var det og det var katastrofe. Har du ikke så mye penger, sats heller på CD,er.

- Stopp opp å nyt!Alt skjer så fort plutselig er dagen over, nyt vært øyeblikk.

- Dra på bryllupsreise, eller iallefall sov på hotell på bryllupsnatten.

Har dere ikke råd til å reise bort, ta iallefall et par dager fri etter bryllupet. Det blir nedtur å gå på jobb på mandagen etter.

- Sett folk som kjenner hverandre ved siden av hverandre ved bordplasseringen. Folk er gjerne litt sjenerte sånn i førsten og det kan bli pinelig stille under middagen, hvis ingen har noe å snakke om.

Vel, det var det jeg kom på i farten, håper noen kan få brukt for tipsene mine!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde buketter på salongbordene som jeg delte ut til mødre, toastmaster og forlovere når festen var over, noen fikk også en liten gave.

Giftet meg i Tinghuset, kjempefint. Spaserte fra frisøren og bort sammen pappa og min forlover, så ble det nesten som et kirkegulv å gå oppover. Alle gjestene sto og ventet på oss ute på plassen, det var veldig rørende.

Serverte fisk til hovedrett, er veldig fornøyd med det valget også:-)

Skrevet

Må bare si at det er unikt å kunne dele med andre...

Syns det er fantastisk at man kan unne seg å være prinsesse for en dag og at man også klarer å si noe om etterpå hvor flott det var.

Er glad for muligheten til å dele min stooooooooore dag, og er sikker på at når din dag er over er du gansk eivrig etter å fortelle du også.

Også om hvor vakker du var den dagen, for garantert det kommer du til å være..

Jeg skulle gjerne delt den 1000 ganger til, for det er det flotteste jeg har opplevd i hele mitt liv....

Det er jeg stolt av og glad for..

Lykke til på din store dag.

Klemmer fra Mary.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...