Gå til innhold

Barnesko med HÆL!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har tenkt til å kjøpe sånne sko til barna deres? Eller er det kanskje noen som har kjøpt sånne allerede?

Jeg synes det er helt sykt. Ingen barn skal bruke hæler på sko! Det kan ødelegge foten. :tristbla:

Hva synes dere?

Anonym poster: 7ca80d318118d3904da33189d229c220

post-47456-0-10897200-1340755135_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Hadde sikkert latt datteren min gå med 2-3 cm hæl i selskap fra 10 år og oppover. Men de på bildet så litt høyere ut...

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke bra for føttene, de kan ødelegger føttene. Ville aldri latt datteren min gå med sådanne til hun var i slutten av tenårene sånn 17-18 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke bra for føttene, de kan ødelegger føttene. Ville aldri latt datteren min gå med sådanne til hun var i slutten av tenårene sånn 17-18 år.

:hakeslepp:

Bestemme over en 18-årings skovalg, du!

Ellers er jeg jo enig i alt som er sagt om at det ikke er bra for barns føtter. Også anklene må man passe på. Barn i vekst har gjerne løsere leddbånd og mindre styrke i anklene enn en voksen. Jeg synes det er spesielt betenkelig når det avbildede barnet (det er Suri Cruise, ikke sant?) nå er 6 år gammelt, og har blitt avbildet i høye hæler i flere år allerede. Pensko med bittelitt hæl av og til skader nok ikke, men det passer ikke til lek, løping eller å gå mye med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg har en gutt.. :D

Anonym poster: 05f5960d171e564ca52901c645115c6e

Skrevet

Jeg har ei jente på fem år som drømmer om sko med hæler. Jeg ser ikke noe problem med det så lenge hælen er ørligen (1-2 cm) og skoene blir brukt sjeldent. Det er stor forskjell på en liten hæl og stilettsko. Lave hæler er ikke skadelige...

• Liker 2
Skrevet

Ville aldri latt datteren min gå med sådanne til hun var i slutten av tenårene sånn 17-18 år.

Takk og lov for at du ikke er mammaen min.

• Liker 5
  • 2 måneder senere...
Gjest skostørrelse32
Skrevet

Inntil butikkene begynner å selge damesko i små størrelser (32+) synes jeg det er fantastisk at det endelig er mulig å få tak i sko med litt hæl! At det er rettet mot barn er en annen sak, men for oss med små føtter er det kjempe fint! Ikke alle har råd til å kjøpe sko til 2000kr fra utlandet!

Skrevet

Inntil butikkene begynner å selge damesko i små størrelser (32+) synes jeg det er fantastisk at det endelig er mulig å få tak i sko med litt hæl! At det er rettet mot barn er en annen sak, men for oss med små føtter er det kjempe fint! Ikke alle har råd til å kjøpe sko til 2000kr fra utlandet!

Veldig enig!

Jeg skulle bare ønske at det var flere skobutikker med små størrelser som solgte sko med hel. Det er et mareritt for oss med små bein å finne noe som helst brukende i butikkene som ikke ser grusomt ut. For meg som er 27 og svømmer i sko nr 36 som de vanlige dameskoene begynner på så sier jeg mer enn ja takk til at denne trenden er her.

En ting er at små barn går med slike sko, men det er vel ingen som tvinger foreldre til å kjøpe slike sko til en 5 åring. Bare fordi utvalget er der må man ikke kjøpe de. Men til en tenåring som ønsker seg fin sko ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Jeg så et bilde av meg selv her om dagen da jeg var 8, det var julaften og jeg hadde på meg 2-3 cm høye hæler. Barn tar ikke skade av å gå med høye hæler 2-3 ganger i året. Får da være grenser for hysteri.

• Liker 1
Skrevet

Selskapssko med bittelitt hæl skremmer meg ikke. Det skremmer meg mer at jeg finner hverdagslige høstsko til min fireåring med KILEHÆL på i en helt vanlig rimelig trendy skobutikk. Det er ikke en høy kile, men små barn trenger helt flate stabile sko, de skal ikke vagle rundt på skrå. Stilige sko for all del, men ikke til små barn!

Ser for meg mange som kommer til å kjøpe disse uten å tenke over at det faktisk er ille :-(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...