Gå til innhold

Jeg er SÅ stygg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så stygg at jeg ikke engang tør å se meg selv i speilet, og er såååå langt unna som det er mulig å ligne på en Victoria Secret-modell. Folk hadde omkommet av vemmelse og sjokk hadde de sett meg. :grine:

INGEN menn prøver seg på meg, ikke en gang naboens løsaktige bikkje - den løper hylende vekk hver gang den ser meg... :grine:

Mennene blir sååå plutselig slemme, , selv de snilleste lammene blir slemme, ja rett ut onde. :grine:

Jeg får ikke hva som helst av jobb, det eneste jeg får til er en toalett-vasker, og da på en bortgjemt pub langt inne i ødemarka... :grine:

Det er helt utrolig hvor mye menn "dør" for stygge, stygge jenter og da ikke i positiv forstand... :grine:

Og jentene, de føler seg aldri truet av meg, de ler av meg, men de reagerer da motsatt av mennene. Plutselig, når de finner det for godt, er de kjempehyggelige og sååå snille. Selv de slemme blir snille som lam, og selvfølgelig er det en baktanke med det - det er jo fint at de får fremhevet sine bedre sider, selv de stygge jentene, når de har meg ved sin side. Selv eldre, inntørkende rosiner liker meg, enda de egentlig ikke liker unge jenter på grunn av den trusselen vi vanligvis utgjør overfor dem, men ikke jeg... :grine:

Så spørsmålet mitt er....Du som er jente, hva skal til før du blir sjalu på en som meg? :grine:

Anonym poster: 4d68eeefec854626af87dce0775d9072

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sjalu på at du klarte å presse inn så mange gråtesmileyer i ett innlegg :popcorn:

Anonym poster: a566db2e3275533a16d4995ed12161d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sjalu på at du klarte å presse inn så mange gråtesmileyer i ett innlegg :popcorn:

Aiai, takk! Nå ble jeg så rørt at jeg... :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aiai, takk! Nå ble jeg så rørt at jeg... :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Uh, enda flere. Enda mer sjalu :angry:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uh, enda flere. Enda mer sjalu :angry:

Nå må du ikke øke selvtilliten min ytterligere, tenk om jeg får såpass selvtillit at jeg våger å meg ut en liten tur, med min fineste antrekk som består av en stk svart søppelsekk - jentene mente jeg burde heller bruke pengene på å kjøpe fine klær til dem, siden ingenting passet meg allikevel og siden jeg gjerne vil være snill og ha venner, så...men de var da i det minste greie som ga meg en rull med svarte søppelsekker "for det passer deg så mye bedre enn en kjole fra D&G...

Og selvfølgelig en papppose over hodet med et par strategiske hull - det også en gave, så jeg "ikke skremmer folk".

Fortsatt kjemperørt...! Enda mer :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

• Liker 2
Skrevet

Slapp av jeg ser ut som en rammet av Isfolket akkurat nå pga litt overvekt, men henger ikke med hodet, har fått meg både mann og barn, barna har fått flott utseende:) Har begynt å trene hardt for få tilbake skjønnheten min;:)

Litt trim er suupert for selvfølelse:)

Skrevet

Å hjelpes.. hva i all verden er det du vil med alle disse "jeg-er-såå-stygg-bu-hu" trådene?

Drukne deg selv i selvmedlidenhet?

Tror du virkelig at det er noe vi på forumet kan si til deg for at selvtilliten din skal fly til topps?

Skal jeg være helt ærlig her, så vil jeg tro at det er kombinasjon av din lave selvtillit og sutring som gjør at andre jenter ikke finner deg truende.

• Liker 1
Skrevet

Å hjelpes.. hva i all verden er det du vil med alle disse "jeg-er-såå-stygg-bu-hu" trådene?

Drukne deg selv i selvmedlidenhet?

Tror du virkelig at det er noe vi på forumet kan si til deg for at selvtilliten din skal fly til topps?

Skal jeg være helt ærlig her, så vil jeg tro at det er kombinasjon av din lave selvtillit og sutring som gjør at andre jenter ikke finner deg truende.

Du... Du må ikke ta denne tråden seriøst.. Denne tråden er til protest til en annen tråd som heter " jeg er så pen" eller hva den heter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...