Gå til innhold

Ville du svart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev litt med en jente på Sukker for et par måneder siden. Fikk nummeret hennes og vi fortsatte å flørte litt per SMS. Så dro jeg til utlandet i to måneder. Hun sa det bare var å gjenoppta kontakten når jeg kom hjem. Så jeg gjorde det. Men hun har ikke svart på tre dager nå. Hun er ikke på Sukker lenger, så da har hun vel fått type. Men ville dere svart uansett?

Anonym poster: 8b15db7ca394bf0ff3d32ecf647a91d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

antagelig ikke.

Anonym poster: 7da0421473a75cbff3196316c1526891

Skrevet

Etter 2 mnd uten kontakt - nei.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Garantert ikke om jeg fikk en kjæreste i mellomtiden og mest sannsynligvis ikke siden du ikke tok kontakt i 2 mnd. Hva stoppet deg fra å sende en sms noen ganger?

Gjest Janus
Skrevet

Om du var interessant for et par måneder siden er du det vel fortsatt, så sant ingenting har forandret seg i hennes liv?

:)

Skrevet

Hun har garantert noe på gang med en annen :) Nei, jeg vet ikke om jeg hadde svart da.

Skrevet

Jeg ville svart, men sagt at jeg hadde fått kjæreste, og at jeg ikke kunne ha kontakt med deg mer. Men jeg er tydeligvis litt høfligere enn de fleste andre her. ;)

Skrevet

Jeg ville svart. Det er rett og slett alminnelig høflighet! Jeg hater å svare gutter jeg har datet fra nettet som vil ha en ny date, når jeg visste fcra første minutt at de var mismatch. Men jeg gjør det alltid! Dette handler om respekt for andre! Folkens se til å vokse opp og behandle andre ordentlig!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nesten at du skal sende henne en ny melding på pur f, og spørre om hun ikke fikk meldingen du sendte. Da tar hun forhåpentligvis hintet og svarer. ;)

Anonym poster: 9b8dcd06276d1832e27d50574638d4a4

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg hadde nok også svart. De eneste jeg ikke svarer er de som fortsetter å sende sms og ringe etter at jeg har gitt beskjed om at jeg har gått videre.

Men uansett om jeg hadde likt deg så hadde jeg nok takket høflig nei når du ikke har tatt kontakt mens du var borte.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Skrev litt med en jente på Sukker for et par måneder siden. Fikk nummeret hennes og vi fortsatte å flørte litt per SMS. Så dro jeg til utlandet i to måneder. Hun sa det bare var å gjenoppta kontakten når jeg kom hjem. Så jeg gjorde det. Men hun har ikke svart på tre dager nå. Hun er ikke på Sukker lenger, så da har hun vel fått type. Men ville dere svart uansett?

Anonym poster: 8b15db7ca394bf0ff3d32ecf647a91d6

Ja, jeg hadde svart. Men hadde jeg fått kjæreste i mellomtiden, hadde jeg sagt det og at jeg derfor ikke ønsker mer kontakt.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg ville svart. Det er rett og slett alminnelig høflighet! Jeg hater å svare gutter jeg har datet fra nettet som vil ha en ny date, når jeg visste fra første minutt at de var mismatch. Men jeg gjør det alltid! Dette handler om respekt for andre! Folkens se til å vokse opp og behandle andre ordentlig!

Jeg kunne ikke vært mer enig. Desverre så er det ikke alle hunkjønn eller hankjønn som deler dine tanker her.

:tristbla:

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig. Desverre så er det ikke alle hunkjønn eller hankjønn som deler dine tanker her.

:tristbla:

Nei, det er synd for jeg synes som sagt dette handler om folkeskikk. Lurer på hvor gamle de folka som ikke svarer er, for det er i alle fall ikke voksent. Jeg hater hater hater å avvise gutter. Men det er jo det beste for dem også så slipper de å lure på hva jeg vil og så lenge man gjør det på en snill måte er det det beste for både meg og han.

Gjest Janus
Skrevet

Nei, det er synd for jeg synes som sagt dette handler om folkeskikk. Lurer på hvor gamle de folka som ikke svarer er, for det er i alle fall ikke voksent. Jeg hater hater hater å avvise gutter. Men det er jo det beste for dem også så slipper de å lure på hva jeg vil og så lenge man gjør det på en snill måte er det det beste for både meg og han.

Hvor gammel er du da?

Etter min erfaring har ikke mangel på høflighet, dannelse og respekt for andre mennesker så mye med alder å gjøre.

Skrevet

Det er slett ikke sikkert jeg hadde svart, ikke ser jeg hvorfor all kontakt skal opphøre i to måneder bare fordi den ene drar til utlandet heller. Med mindre man er langt utenfor all sivilisasjon selvsagt, men det er vel heller tvilsomt.

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Etter min erfaring har ikke mangel på høflighet, dannelse og respekt for andre mennesker så mye med alder å gjøre.

Jeg er 25. Nei, du har helt rett. Høflighet, dannelse og respekt for andre har ikke nødvendigvis noe med alder å gjøre. Men jeg håper jo at folk blir mindre feige med årene, men det er nok sant som du sier at det nok har mer med personlighet å gjøre enn med alder.

Generellt sett synes jeg feighet er noe av det mest irriterende som finnes, uansett om det er i forhold til dater, venner eller andrre. Det å face en situasjon og gjøre det riktige er voksen oppførsel (og alle vet jo hva det riktige er), og nå snakker jeg om alle mulige ubehagelige situasjoner generellt.

Skrevet

Det er slett ikke sikkert jeg hadde svart, ikke ser jeg hvorfor all kontakt skal opphøre i to måneder bare fordi den ene drar til utlandet heller. Med mindre man er langt utenfor all sivilisasjon selvsagt, men det er vel heller tvilsomt.

Forsåvidt enig med deg i at det ikke er noen grunn til at du ikke kunne sendt henne en melding i løpet av de to månedene. Det er ikke sånn at dere hadde trengt å hatt mye kontakt, men en melding bare for å vise at du tenkte på henne hadde vært hyggelig da.

Skrevet

Om jeg hadde fått kjæreste i løpet av den tiden; aldri i livet om jeg ville ha svart :)

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg ville svart. Det er rett og slett alminnelig høflighet! Jeg hater å svare gutter jeg har datet fra nettet som vil ha en ny date, når jeg visste fcra første minutt at de var mismatch. Men jeg gjør det alltid! Dette handler om respekt for andre! Folkens se til å vokse opp og behandle andre ordentlig!!

Et veldig godt svar som mange burde lære av

• Liker 1
Skrevet

Forsåvidt enig med deg i at det ikke er noen grunn til at du ikke kunne sendt henne en melding i løpet av de to månedene. Det er ikke sånn at dere hadde trengt å hatt mye kontakt, men en melding bare for å vise at du tenkte på henne hadde vært hyggelig da.

Akkurat! Radiostillhet i 2 måneder hadde gjort at jeg mistet all interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...