Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt folk her inne..

Jeg lurer på om noen har noen supre tips for poser under øynene. Jeg har hatt de siden jeg var liten, er relativt slank og har et lite ansikt, men akkurat under øynene stikker det ut 2 store fettposer og jeg vet ikke helt min arme råd lengre.

Så om noen vet om noen gode sminke tips, eller andre metoder som å smøre rømme på eller andre kjerringråd så hadde jeg satt stor pris på det.

Må innrømme at jeg aldri har likt tanken på plastisk kirurgi av prinsipielle årsaker, men nå lurer jeg faktisk på å svelge prinsippene og legge meg under kniven, noen som vet hvor mye det koster å fjerne poser under øynene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hemorroidesalve til fest og andre pynteanledninger :opplyser:

Anonym poster: 4fd18218e0584eb8eb9ead9c7b2a1484

Skrevet (endret)

Takk for ”opplysningen”

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

Takk for ”opplysningen”

Hehe ja jeg mener det altså. Det trekker sammen posene under øynene, men det er ikke noe man skal bruke til vanlig. Men sånn dann og vann når man vil føle seg ekstra fin er det ok :)

Anonym poster: 4fd18218e0584eb8eb9ead9c7b2a1484

Skrevet

hee hee, ok men da vet jeg det, takk for rådet forresten, blir jublende gla for alle triks :bolledeig:

Men om det er noen andre råd sånn i hverdagen? Merker at dette komplekset sitter litt i meg. Merker at jeg smiler sjeldnere for jeg tenker på at dess mer jeg smiler og ler dess verre ser det ut og det tar litt av selvtilliten min sånn til hverdags..

Skrevet

Du kan ta botox, men det skal visst "roe" området ved å legge noe iskaldt under de (f.eks. to t-skjeer som har ligget i fryseren ti min), men husk at dette bare lindrer midlertidig:) Jeg mener å huske at Dior har en øyerynkekrem til over 3000, så den må vel funke?:)

Skrevet

jeg har ikke direkte store poser, men jeg får mørke ringer og blir hoven under øynene i perioder hvor jeg får lite søvn. På meg hjelper Origins GinZing noe veldig. Jeg ahr den i kjøleskapet til vanlig, og om morgenen dabber jeg den på. Den kjøler ned umiddelbart og gir tydelig virkning på posene, og det mørke blir motvirket av den lyserosa perlemorfargen på selve kremen. På meg hjelper denne voldsomt. Men jeg vet ikke hvilken effekt denne har på store poser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...