Gjest SiljeLine Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 hei. Er det noen her som vet om en bra nettside hvor man kan legge inn sine digitale bilder, og deretter få de tilsendt i posten som vanlige papirbilder? (Da mener jeg sånne vanlige bilder, ikke bare printet ut på papir) Takker ofr svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. februar 2004 #2 Del Skrevet 9. februar 2004 Har vært tråder om dette her tidliger, ta en titt på disse to: Fremkalle digitale bilder Bilder fra digitalkamera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 9. februar 2004 #3 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg bruker www.fotoknudsen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg bruker Eurofoto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 10. februar 2004 #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Har funnet ut at Japan Photo er billigst! 2 kr pr bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 www.msn.no/foto har jeg brukt, de har fin oppløsningsguide for oss som fikler med bildekreasjoner på egen hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. februar 2004 #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Har funnet ut at Japan Photo er billigst! 2 kr pr bilde. Men da må du vel hente bildene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 10. februar 2004 #8 Del Skrevet 10. februar 2004 Nei, man kan få de i posten så vitt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå