Gå til innhold

hvor finne perfekt jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seriøst nødt til å få kjøpt meg nye jeans,har bare ett utslitt par pr idag som jeg i tillegg ikke er fornøyd med.

det jeg "krever" er

- god passform

-stretch

-små lommer bak(=større rumpe,hehe)

-skinny eller noe i den gaten hvertfall..midt i mellom bootcut og skinny kansje?

-mid waist/high waist

-"tynt" dongeristoff,orker ikke bukser med tykk dongeri*kjenner jeg blir stresset ved tanken* er egentlig tights-dame,så føler meg veldig fort kvalt i jeans.men må overvinne skrekken og håper en ny bukse gjør susen :fnise:

-helst ikke koste over 1000.-

-mørk farge,sort eller blå

-gjerne noe som former og løfter litt på rette steder..(bikiniformen er defininitivt ikke på plass,i år heller..

Har noen tips til noen butikker,eller spesifikke bukser jeg kan/bør se på?Thanx på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Dr Denim sine jeggings, spesielt "Plenty"-modellen, den har high waist.

Ellers elsker jeg American Eagle sine jeggings, de ser ut og kjennes ut som vanlige jeans, men har strech-effekten som jeggings har. Digger dem! Har fire stykker som jeg elsker.

Har også hørt at Cubus sin modell "Milla" er veldig god, også high waist. :)

Alle disse er jo skinny i modellen, men om du leter etter jeans som er midt mellom skinny og bootcut, søk etter "straight". :)

Gjest Bella90
Skrevet

Carlings! Der finner jeg ofte jeans som passer perfekt.

Ellers har jeg funnet noen på Nelly.

Skrevet

Levi's!!

Jeg har 'demi curve skinny', den er mid waist tror jeg, men det fins to andre modeller i curve id-serien deres også. Jeg fikk god hjelp på Carling til å finne den perfekte!

Den er veldig myk og stretchy, kjennes nesten ut som en strømpebukse. :ler:

Vider seg ut en del, så kjøp en str. mindre enn du tror du skal ha.

Jeg har i alle fall endelig funnet den perfekte jeansen! :jepp:

Skrevet

TopShop har de deiligste buksene! Hvis du er i England eller et sted med Topshop så er modellen "super soft skinny" gull verdt! Koster 400 per stk. Jeg har sikkert 5 av de, finnes i maaange farger.

Min bikiniform har også uteblitt i år, men disse sitter kjempefint! :)

Litt usikker på hvordan det fungerer med nettbestilling på Topshop, men bukser er gjerne en av de tingene som er greit å få prøvd med mindre du er veldig sikker på størrelsen din.

AnonymBruker
Skrevet

Bik Bok Never Denim sin Kikck! Finnes i flere modeller og farger, men har samme "grunnlag" - skinny, stretchy og superbra rumpe ;-) Tror den koster 500-600 kroner

I en litt dyrere prisklasse kan jeg nevne Tiger sine Kelly-jeans, finnes også i flere farger. Her er en på Nelly: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/jeans/tiger-of-sweden-jeans-550/kelly-jeans-w42619-550484-33/

Den koster over 1000, men jeg har kjøpt alle mine på salg, så det lønner seg å holde utkikk iblant! :-) Lykke til!

Anonym poster: 533da943c63ea04c5c84e8034d9928d2

Skrevet

Dolce Gabbana-bukser sitter veldig fint på, og oppfyller alle "kravene" du har skrevet, unntatt at de skal koste under 1000 kroner. Men det er verdt det, du får hva du betaler for :)

Acne har en veldig fin modell som ikke har søm på utsiden av låret, noe som gjør at lårene ser litt mindre ut :) Den koster bare 1300.-, altså ikke mye mer enn ønsket ditt=)

Levis har jo mange fine modeller, noen ganger på salg til 500.-, ellers koster de rundt 1000. Der finner du sikkert noe du liker!

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 26.6.2012 at 0.11, *Bumblebee* skrev:

Jeg er seriøst nødt til å få kjøpt meg nye jeans,har bare ett utslitt par pr idag som jeg i tillegg ikke er fornøyd med.

det jeg "krever" er

- god passform

-stretch

-små lommer bak(=større rumpe,hehe)

-skinny eller noe i den gaten hvertfall..midt i mellom bootcut og skinny kansje?

-mid waist/high waist

-"tynt" dongeristoff,orker ikke bukser med tykk dongeri*kjenner jeg blir stresset ved tanken* er egentlig tights-dame,så føler meg veldig fort kvalt i jeans.men må overvinne skrekken og håper en ny bukse gjør susen :fnise:

-helst ikke koste over 1000.-

-mørk farge,sort eller blå

-gjerne noe som former og løfter litt på rette steder..(bikiniformen er defininitivt ikke på plass,i år heller..

Har noen tips til noen butikker,eller spesifikke bukser jeg kan/bør se på?Thanx på forhånd :)

Her er en smart jeansguide! http://www.sowhatnow.no/home/jeansguide

Anonymkode: f6345...70c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er en smart jeansguide! http://www.sowhatnow.no/home/jeansguide

Anonymkode: f6345...70c

Med tanke på at tråden er over fire år gammel så er jeg ganske sikker på at ts allerede har funnet en som passer. 

Anonymkode: 1b13c...4d1

• 1 måned senere...
Skrevet

Haha..gammel tråd ja, så nettopp varselet på svar i denne😁 endte opp med bik-bok sine superflex, tightsene har jeg kastet😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...