Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut å søke meg jobb, men jeg har ikke skriver hjemme så får da ikke skrevet ut søknader og CV. Har penn og papir, skriver veldig tydelig og kan bruke linjal så det vil se ryddig ut. Vil helst levere personlig også, ikke sende over mail da det er åpne søknader det er snakk om..

Så kan jeg skrive søknad og CV for hånd eller burde jeg prøve å få lånt en skriver et sted?

Anonym poster: e8f1b16a3749492f10788f9ca5ff23b8

Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg foreslår at du låner deg en skriver, eller skriver ut hos noen som har skriver.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Send mail eller print på biblioteket. Ingen tar en håndskrevet søknad seriøst.

Anonym poster: 007907b5124cf5dc75f041057aee0113

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan printe ut på NAV.

Anonym poster: 4999fbb73d589212b972d679db5a4663

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send håndskrevet søknad. Det tar seg ikke bra ut. Og om du forklarer til arbeidsgiver at du leverer håndskrevet fordi du ikke har printer så skyter du deg selv i foten ved å gi inntrykk av å være ute av stand til å løse problemer og finne alternative løsninger.

Om du vil levere personlig kjenner du da helt garantert noen du kan låne printer av.

Anonym poster: 031f017bcd4418f5d92bdd67938ae2c3

• Liker 3
Skrevet

Må bare slenge meg med her.

Du hadde vel ikke på alvor tenkt å fremstille deg selv som en person som ikke engang klarer å få skrevet ut en jobbsøknad??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvilken type jobb det er. Hadde syntes det var litt uvanlig, men det hadde ikke nødvendigvis vært negativt.

Anonym poster: 1185c95d3c13eb247dd35ae969b9085c

Skrevet

Jeg leverte håndskrevet søknad til en sommerjobb på vgs. Og jeg skrev for hånd med vilje (hvorfor aner jeg ikke lenger, men jeg hadde vel en eller annen grunn for det) - Jeg fikk jobben med en gang, men det kan ha handlet om tilfeldigheter. For det første møtte jeg opp på jobben med CV+søknad i handa og snakka direkte med sjefen. Og for det andre søkte jeg på butikken som var 2 minutter unna der jeg bodde og hadde vokst opp. Haha.. Men vil kanskje ikke anbefale det ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok ikke levert håndskrevet søknad i dag, med unntak av kreative jobber man har bruk for å skissere design for hånd osv.

Anonym poster: 4e14664ae94ecc25c8b35f20cf64d93e

• Liker 2
Skrevet

Tar slike sjeldent seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut å søke meg jobb, men jeg har ikke skriver hjemme så får da ikke skrevet ut søknader og CV. Har penn og papir, skriver veldig tydelig og kan bruke linjal så det vil se ryddig ut. Vil helst levere personlig også, ikke sende over mail da det er åpne søknader det er snakk om..

Så kan jeg skrive søknad og CV for hånd eller burde jeg prøve å få lånt en skriver et sted?

Anonym poster: e8f1b16a3749492f10788f9ca5ff23b8

Ikke bør, du få lånt deg printer. Det er gratis printertilgang på bibliotek og NAV, uhvertfall.

Anonym poster: 48bd04b837f75c4d2f671132157e902b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...