Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skulle fått karakterene mine for 2. vgs i går den 25. juni, ikke bare standpunktskarakterene mine men også resultat på den skriftlige eksamenen jeg hadde den 25. mai. Standpunktkarakterene mine vet jeg men det er eksamenskarakteren min som irriterer meg at jeg ikke har fått tilbake. Jeg har jo ikke peiling på hvordan det har gått heller men i og med at det var rundt 52% stryk på akkurat den eksamenen jeg hadde er jeg mektig bekymret for hva jeg kommer til å få og klagefristen går jo ut om 8 dager så det kan jo vær jeg ikke rekker å klage på den dersom jeg skulle trenge det. Det verste er at det gjelder ikke bare meg men hele klassen min. Jeg vet heller ikke hvor vi får karakterene oppgitt fordi på Vigo og Skolearena står det ingenting, så hvor skal vi ellers lete? Sombody help me please? :klo:

Endret av t0nje
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke klagefristen så og så mange dager etter at karakteren er mottatt? Du får ringe skolen og høre :)

Anonym poster: 0ca3df9aad17248cc8ed66fac8c107b8

Skrevet (endret)

Jeg er i Hellas og skal være her i 3 uker. Er så dyrt å ringe, men har sendt epost. Får ta å ringe hvis ikke jeg får svar :forvirret:

Endret av t0nje
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle fått karakterene mine for 2. vgs i går den 25. juni, ikke bare standpunktskarakterene mine men også resultat på den skriftlige eksamenen jeg hadde den 25. mai. Standpunktkarakterene mine vet jeg men det er eksamenskarakteren min som irriterer meg at jeg ikke har fått tilbake. Jeg har jo ikke peiling på hvordan det har gått heller men i og med at det var rundt 52% stryk på akkurat den eksamenen jeg hadde er jeg mektig bekymret for hva jeg kommer til å få og klagefristen går jo ut om 8 dager så det kan jo vær jeg ikke rekker å klage på den dersom jeg skulle trenge det. Det verste er at det gjelder ikke bare meg men hele klassen min. Jeg vet heller ikke hvor vi får karakterene oppgitt fordi på Vigo og Skolearena står det ingenting, så hvor skal vi ellers lete? Sombody help me please? :klo:

Privatistweb.no?

Anonym poster: bea67975c2342aa3c30ac18436cc07dc

Skrevet

Du må ringe skolen.

Skrevet

Karakterene får du enten på en skolearena side der du automatisk har brukernavn el passord. Ellers får du vitnemål sendt i posten. Fikk mine igår jeg:))

Dumt å reise bort når du venter på noe så viktig, og når fristene for klage, ettersend dokumentasjoner til høgskole er rett rundt hjørnet da:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...