AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Hei er det noen som vet hvordan man kan lagre bilder fra instagram? Hvordan få bildene på datan? Anonym poster: 46afbe39a4c2f5e8afef0f607d15a6d8
Gjest TigerNikita Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Jeg pleier bare å ta print screen (med iphone, holde hjem-knappen og låseknappen inne samtidig). Tror ikke det går an å lagre de. Men du kan gå inn på statigr.am og søke opp bildene/brukeren som har bildene du vil ha
Gjest Tigress Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 På telefonen min ligg dei i ei mappe, og då er det berre å stappe minnekortet i maskina og overføre. Om ikkje det funkar, prøv Bump.
Gjest Badabing Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Putter mitt spørsmål i en tråd som allerede er laget om Instagram.. Når jeg legger ut bilde på FB med Instagram, må man gå inn på Instagram-siden for å se det. Men jeg ser at andre får til at det blir lagt ut som et vanlig Instagrambilde, og at det står noe sånt som "Tine tok et bilde med Instagram". Noen som vet hvordan man får til dette?
ladamafia Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 android: koble tlf til data, sett telefonen som lagrings enhet, gå inn på /mnt/sdcard/pictures/instagram(mulig det bare blir pictures/instagram), kopier bildene fra telefon til data.
Ryvre Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Du kan gå inn på innstillinger og velge det slik at det automatisk lagres på telefonen din samtidig som du publiserer det på IG. Lagre andres bilder er vel ikke helt etisk riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå