Gå til innhold

Dere jenter på Sukker, hva ser dere etter?

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Hva er det dere jenter ser etter hos oss menn på Sukker.no?

Hva skal til for at dere finner en mann interessant der?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil revurdere om sukker er noe for meg igjen.

Jeg vet godt selv hva jeg ser etter, men inntrykket mitt av Sukker har blitt nokså dårlig etter å ha hatt en runde der tidligere og jeg ser om det er mulig å gjenopprette dette.

Alle er forskjellige og har rett til å ha egne preferanser og derfor er jeg ute etter å høre hva akkurat du ser etter :-).

Endret av Svampebob1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det penger, muskler, humor eller hva? ;-)

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil revurdere om sukker er noe for meg igjen.

Må vel regne med at de vil ha i pose og sekk. ;) Nei, for å være helt ærlig så aner jeg ikke! Eneste jeg vet er at de ikke vil ha meg. :P

Anonym poster: 8b99c09598495f41b904cb74174490c5

Skrevet

Det er vel veldig forskjellig hva damer ser etter sier nå jeg... Det blir veldig feil å ta alle over en kam...

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det er vel veldig forskjellig hva damer ser etter sier nå jeg... Det blir veldig feil å ta alle over en kam...

Nei, det blir det ikke.

Jeg spør fordi jeg vil vite om MIN type dame er der.

Hvordan kan det bli å dra alle over en kam??

Skrevet

Nei, det blir det ikke.

Jeg spør fordi jeg vil vite om MIN type dame er der.

Hvordan kan det bli å dra alle over en kam??

Fordi du spør om hva "dere jenter på sukker ser etter." Det fikk meg til å skjønne at du generaliserte de :)

Du burde kanskje beskrive hvordan din type dame er ført da?

Skrevet (endret)

Jeg vil ha en over snittet klok/intelligent mann med humor som matcher min. Han bør ha integritet og være nokså stabil, og kunne sette grenser for seg selv (krever kanskje bare at han har selvrespekt). Utover det kan vi godt ha noen felles interesser, jeg er nokså nerdete til å være jente.

Personlig ser jeg ikke etter muskler... det er fint med fysisk aktive menn, men jeg kan falle både for kosemager og atleter så lenge andre ting er på plass, har jeg funnet ut. Vel, sjeldnere for atleter...

Penger bryr jeg meg lite om utover at han må ha ryddig økonomi om det skal kunne bli et forhold hvor vi ser for oss framtiden sammen.

Er 35, så vet ikke om jeg er i din målgruppe :) Men det er da alle slags folk der inne, selv om noen typer sikkert er i flertall.

Endret av dilletante
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Fordi du spør om hva "dere jenter på sukker ser etter." Det fikk meg til å skjønne at du generaliserte de :)

Du burde kanskje beskrive hvordan din type dame er ført da?

Jeg tror du misforstår her.

Jeg er ute etter litt statistikk på hva de forskjellige jentene ser etter slik at jeg kan ta dette til etterretning, reflektere litt og evt. vurdere et comeback der inne.

Og jeg forventer forskjellige svar ;-).

Mulig det er dårlig gjennomtenkt og formulert.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg vil ha en over snittet klok/intelligent mann med humor som matcher min. Han bør ha integritet og være nokså stabil, og kunne sette grenser for seg selv (krever kanskje bare at han har selvrespekt). Utover det kan vi godt ha noen felles interesser, jeg er nokså nerdete til å være jente.

Personlig ser jeg ikke etter muskler... det er fint med fysisk aktive menn, men jeg kan falle både for kosemager og atleter så lenge andre ting er på plass, har jeg funnet ut. Vel, sjeldnere for atleter...

Er 35, så vet ikke om jeg er i din målgruppe :) Men det er da alle slags folk der inne, selv om noen typer sikkert er i flertall.

Takk!! :-)

Gjest Janus
Skrevet

Det spiller ingen rolle hva tilfeldige kvinner her inne mener.

Du må begynne å tenke på hva DU ser etter i en kvinne. Vet du hva du ser etter? Hvis ikke anbefaler jeg deg å bruke noen dager på dette og sette litt krav til hva du er villig til å akseptere hos en dame.

En mann som stiller krav er en attraktiv mann.

En mann som tar det han får er en uattraktiv mann.

Med det sagt, så er det enklere for en mann å skille seg ut positivt blant massen i det daglige liv enn det er på nettdating.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Sukker er så overfladisk at for at min interesse skal bli vekket må følgende minimumskrav oppfylles:

- jeg må like det jeg ser på bildet (og ja jeg prøver å ha et åpent sinn)

- brukernavnet bør være mer nøytralt enn f.eks. Mrlangoghard

- velskrevet profil, dvs. grammatisk korrekt og med beskrivende tekst som viser noe mer selvinnsikt enn "snill og grei".

Hvis du tar kontakt blir jeg mer sjarmert av at du referer til noe jeg har skrevet i min profil enn av "gjør du i kveld?"/"jeg har håndjern i nattbordskuffen"/"hei". Jeg er sjenert og vil gjerne ha en samtalestarter for å tørre og ta kontakt, så det er det fint om jeg finner det i profilen din. For at vi skal fortsette en samtale må jeg føle at begge gjør en innsats for å holde den i gang.

Ellers ser jeg etter en som ikke er redd for å kalle seg mann, har en pasjon for noe og ikke vil ha det berømte A4-livet.

Anonym poster: 3f0004ed791296cde989db754621ad91

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

Du må begynne å tenke på hva DU ser etter i en kvinne. Vet du hva du ser etter? Hvis ikke anbefaler jeg deg å bruke noen dager på dette og sette litt krav til hva du er villig til å akseptere hos en dame.

Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet veldig godt hva jeg ser etter og hva jeg trenger i et forhold. Ærlighet, intelligens, åpenhet, dybde, at hun tar vare på seg selv, at hun er snill, god og kjærlig, humor etc.

Noen ting kan veie opp for andre ting..

Hva ser du etter eller hva ville du ha sett etter?

Gjest Janus
Skrevet

Hva ser du etter eller hva ville du ha sett etter?

Hovedpoenget mitt er at det er feil tankesett om du prøver å tilpasse deg og tilfredsstille krav kvinner har til en mann for å få bedre suksess med kvinner. Krav som de forøvrig har en tendens til å kaste ut vinduet når de møter en mann og "ting bare skjedde". :)

Å prøve å imponere en kvinne eller oppfylle hennes kriterier er veldig lite attraktivt og i bunn og grunn uærlig også.

Jeg er rimelig fleksibel på utseende, men jeg har ufravikelige krav når det gjelder personlighet, utstråling og karakter. Uten å gå i detaljer, så er jeg først og fremst interessert i en kvinne som kan berike livet mitt. Ikke en som gir meg hodeverk og bekymringer.

Om du begynner å stille litt krav til kvinner (kanskje du alt gjør det?) og ikke aksepterer bullshit, uansett hvor pen hun er, så er du med en gang mer attraktiv og du vil sannsynligvis merke forskjellen når du møter nye kvinner. De fleste menn ser ut til å være desperate og aksepterer hva som helst.

Fra en annen tråd:

Mitt tips til deg er at du selv lager en profil med skyhøye krav og viser at du langt i fra aksepterer hva som helst. Kun det ypperste er bra nok om du i det hele tatt vil vurdere å skrive til henne.

Hun må kunne snakke fransk på russisk, kvitre som en lerke og nåde henne om hun tør skrive til deg om hun er et kilo over idealvekten.

Jeg er blodseriøs.

Rapporter tilbake etter at innboksen din er full.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Å prøve å imponere en kvinne eller oppfylle hennes kriterier er veldig lite attraktivt og i bunn og grunn uærlig også.

Det er jeg helt enig i og det er ikke det jeg er ute etter.

Gjest Janus
Skrevet

Det er jeg helt enig i og det er ikke det jeg er ute etter.

Flott.

Nå er ikke jeg på sukker, men et potensielt problem jeg ser for meg er at det kan være vanskelig for menn å skille seg ut blant det enorme antallet menn som er der inne.

Jeg vil anta at en god start er gode bilder og da gjerne bilder hvor du gjør noe og som forteller noe om hvem du er og viser flere sider av deg selv. Du kan komme lengre med det enn med en god (eller dårlig) profiltekst.

Ellers innbiller jeg meg at de fleste menn ikke er så strenge med kravene sine (de kan selvsagt ikke risikere at en kvinne ikke tar kontakt på grunn av for strenge krav), så det kan også være utslagsgivende.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Flott.

Nå er ikke jeg på sukker, men et potensielt problem jeg ser for meg er at det kan være vanskelig for menn å skille seg ut blant det enorme antallet menn som er der inne.

Jeg vil anta at en god start er gode bilder og da gjerne bilder hvor du gjør noe og som forteller noe om hvem du er og viser flere sider av deg selv. Du kan komme lengre med det enn med en god (eller dårlig) profiltekst.

Ellers innbiller jeg meg at de fleste menn ikke er så strenge med kravene sine (de kan selvsagt ikke risikere at en kvinne ikke tar kontakt på grunn av for strenge krav), så det kan også være utslagsgivende.

Problemet der inne er en enorm ubalanse inne der som gjør at damene drukner i oppmerksomhet og mennene sliter livet av seg med å få respons der inne.

Jeg er ingen nybegynner på sukker og er nok en av få som faktisk har bygd opp en profil som ga bra respons. Dette er noe jeg kommer til å gjøre igjen. Man må gjøre profilen easy-going, men ærlig og fremheve de punktene som er viktig for en. En god dose humor og selvironi hjelper og gjør terskelen mye lavere for å oppnå kontakt. Gode, men ærlige bilder er også viktig.

Det å stille krav er ikke noe jeg vil anbefale. Det blir det gjort mer enn nok der inne fra før av. Kravene kan man ta underveis i datingen for å se om man passer sammen. Ellers tror jeg heller det er viktigere at man møter hverandre på noen fellespunkter til å begynne med. Etter det jeg hører er både menn og damer ganske lei av alle kravene som blir stilt der inne.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg skjønner.

Så menn flest er flinke til å stille krav til damer der inne?

Hva kan du da gjøre for å skille deg ut blant massen?

Et interessant spørsmål. Hva sier damene her?

Jeg kjenner sukker kun gjennom en venn og han sier at i praksis så er det menn som tar kontakt med kvinner og sjeldent motsatt, men hva vet jeg.

I så tilfelle må man differensiere seg både med måten man tar kontakt på og førsteinntrykket på profilen.

Hmm...

Skrevet (endret)

Sukker er så overfladisk at for at min interesse skal bli vekket må følgende minimumskrav oppfylles:

- jeg må like det jeg ser på bildet (og ja jeg prøver å ha et åpent sinn)

- brukernavnet bør være mer nøytralt enn f.eks. Mrlangoghard

- velskrevet profil, dvs. grammatisk korrekt og med beskrivende tekst som viser noe mer selvinnsikt enn "snill og grei".

Hvis du tar kontakt blir jeg mer sjarmert av at du referer til noe jeg har skrevet i min profil enn av "gjør du i kveld?"/"jeg har håndjern i nattbordskuffen"/"hei". Jeg er sjenert og vil gjerne ha en samtalestarter for å tørre og ta kontakt, så det er det fint om jeg finner det i profilen din. For at vi skal fortsette en samtale må jeg føle at begge gjør en innsats for å holde den i gang.

Ellers ser jeg etter en som ikke er redd for å kalle seg mann, har en pasjon for noe og ikke vil ha det berømte A4-livet.

Anonym poster: 3f0004ed791296cde989db754621ad91

Hehe, det er sant dette også :) Rettskriving blir nokså viktig... men jeg tenker sånn at i hvert fall evne til å formulere seg er noe som faktisk betyr noe i et forhold og sier noe om hvordan fyren er, så det er ikke bare overfladisk.

Edit: Hvis man stiller krav, så gjør det i hvert fall på en humoristisk måte. Jeg synes det er bedre å si noe om personlige egenskaper enn stil, type jobb osv - i hvert fall tror jeg en risikerer å utelukke drømmekjæresten. Ikke nødvendigvis fordi han eller hun har feil stil, men fordi vedkommende synes du er teit som krever noe sånt.

Endret av dilletante
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg skjønner.

Så menn flest er flinke til å stille krav til damer der inne?

Etter det jeg hører blir det stilt krav fra begge kanter ja.. Jeg har ikke sjekket profilene til menn, men jeg og har merket at det stilles mye krav, så det går nok begge veier.

Hva kan du da gjøre for å skille deg ut blant massen?

Akkurat det er jeg ekspert i! ;-)

Først og fremst et knallbra profilbilde. Jeg driver med foto, så det er jeg flink til :-).

Deretter en original profiltekst.

Så kule bilder med masse humor som bildetekst.

Setter man i tillegg opp minst mulig av enkeltdetaljer i profilen som de kan henge seg opp i, så er sjansen mye større for respons, mens de tingene som er viktig for en er det man gjerne vil møtes på, så det må man ha med. På den måten blir det ærlig ;-).

Et interessant spørsmål. Hva sier damene her?

I forhold til det med krav? Er usikker.. Har kun snakket med noen hvor jeg har hatt inntrykk av at de var lei av å lese om alle de forskjellige kravene.

Jeg kjenner sukker kun gjennom en venn og han sier at i praksis så er det menn som tar kontakt med kvinner og sjeldent motsatt, men hva vet jeg.

Ja, det er helt riktig.

Da jeg registrerte meg en profil der første gangen, så fikk jeg vel en melding på et halvår.

Jeg registrerte en kvinnelig profil for å teste og da ramlet meldingene inn før jeg rakk å legge til bilde. Innen et par timer hadde jeg fått 11 meldinger.

Pga. dette er det vanskelig å oppnå kontakt.

Det kostet meg mye frustrasjon og energi da jeg var der, så jeg kuttet ut driten og har satset på å bli kjent med folk andre veier i stedet. Mye bedre, men antallet dates har gått ned drastisk siden. Derfor revurderer jeg det igjen.

Gjest O___o
Skrevet

Jeg vet godt selv hva jeg ser etter, men inntrykket mitt av Sukker har blitt nokså dårlig etter å ha hatt en runde der tidligere og jeg ser om det er mulig å gjenopprette dette.

Alle er forskjellige og har rett til å ha egne preferanser og derfor er jeg ute etter å høre hva akkurat du ser etter :-).

Profilbilde

Profiltekst

Bilder

Jeg vil ha noen som får meg til å le. Selvironi er et must. OG galgenhumor.

Hobby / Fritidssyssler som gjerne innvolverer fysisk aktivitet.

Jeg vil lære nye ting. Jeg vil bli utfordret. Jeg trenger noe en positiv boost som gir meg et avbrekk fra hverdagen min.

Jeg vil ha en som har ambisjoner om å komme seg opp og fram / videre.

Med dette mener jeg ikke en som tramper på andre eller " er sin egen lykkes smed ",

men en som utvikler seg faglig og personlig igjennom jobben.

Jeg mister fort interessen, dersom partneren har en jobb som er rutinepreget og det eneste nye som er å fortelle er hvilke kollegaer som har pult hvem og hvem som er gravide og hvem som er gravide men som ingen vet hvem faren er.

Jeg vil generelt ha en som gjør meg til en bedre versjon av meg selv.

( Herregud så mye enklere det er å si hva man IKKE VIL HA etter en snartur innom sukker...)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på sukker og må innrømme at utseende er det første jeg legger merke til (dessverre). Dersom han har et ytre jeg syns er tiltalende, ser jeg også på hva han gjør med livet sitt. Det er ikke viktig at han tjener mye penger eller at han bruker de på meg i det heletatt, men han bør kunne forsørge seg selv med mer, akkurat som meg selv.

Ellers kan han være så kjekk han bare vil, er han useriøs kutter jeg han ut ganske fort. Jeg legger også merke til hvilket alderspenn han selv er i og alderspennet på damene han søker. Jeg får et skjevt blikk til en voksen mann dersom han er åpen for å date jenter på 18år f.eks. Hans alder bør matche min, vi bør være i noenlunde samme livssituasjon (uten barn) og vi bør være ute etter det samme. Er han pen å se på, tar han vare på seg selv og er hyggelig, møter jeg han gjerne.

Anonym poster: aadf04c48f328e488df7be0cb8c2f90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...