Collan Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Jeg så innlegget "Kjekk og veltrent" fra 28 år gammel jomfru (mann) nedenfor, og for de som måtte huske meg så er jeg i omtrent samme situasjon. Som jeg skrev i mitt tidligere innlegg så har jeg uoppfordret fått høre fra kvinner at jeg ser bra ut, men hva hjelper vel det når man har en mental balast med mobbing og sjenerthet. Det var ett svar han fikk som jeg har sett flere lignende av her på forumet: Jaaaa...men hadde det funket? Jeg mener - kjekking i en alder av 28, noen må vel ha prøvd tidligere, så hva har gått galt? Løper han sin vei hvis noen begynner å plukke på ham...? Kvinner skjønner tydeligvis ikke at det fremdeles er en sterk asymmetri i sjekkemarkedet. Hvor mye som er biologisk og hvor mye som er kulturelt bestemt skal jeg ikke si noe om, jeg vil bare påpeke at forskjellen er der, og den er stor. En kjekk kar kan fint gå livet i gjennom uten å få noe oppmerksomhet fra damer så lenge han ikke tar noe initiativ selv. Ja, han behøver faktisk ikke gjemme seg. Jeg er på ingen måte supersosial og utadvendt, men jeg treffer da folk av begge kjønn i forskjellige sammenhenger, spesielt gjennom fritidsinteresser. Allikevel har jeg aldri opplevd noe direkte framstøt fra kvinner. Et par ganger har jeg opplevd noe som jeg tolket som litt mer enn vage hint, men ikke noe mer. Dessverre følte ikke jeg noen interesse for disse. Så damer, tenk dere om før dere antar at fordi en mann ser kjekk ut så må noen kvinner ha prøvd seg på ham. 14
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Signerer denne! Anonym poster: d87210a77e58f37d64e42724712ca90a 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Merkelig, for de kjekke mennene jeg vet om er alltid omsvermet. 9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Jeg så innlegget "Kjekk og veltrent" fra 28 år gammel jomfru (mann) nedenfor, og for de som måtte huske meg så er jeg i omtrent samme situasjon. Som jeg skrev i mitt tidligere innlegg så har jeg uoppfordret fått høre fra kvinner at jeg ser bra ut, men hva hjelper vel det når man har en mental balast med mobbing og sjenerthet. Det var ett svar han fikk som jeg har sett flere lignende av her på forumet: Kvinner skjønner tydeligvis ikke at det fremdeles er en sterk asymmetri i sjekkemarkedet. Hvor mye som er biologisk og hvor mye som er kulturelt bestemt skal jeg ikke si noe om, jeg vil bare påpeke at forskjellen er der, og den er stor. En kjekk kar kan fint gå livet i gjennom uten å få noe oppmerksomhet fra damer så lenge han ikke tar noe initiativ selv. Ja, han behøver faktisk ikke gjemme seg. Jeg er på ingen måte supersosial og utadvendt, men jeg treffer da folk av begge kjønn i forskjellige sammenhenger, spesielt gjennom fritidsinteresser. Allikevel har jeg aldri opplevd noe direkte framstøt fra kvinner. Et par ganger har jeg opplevd noe som jeg tolket som litt mer enn vage hint, men ikke noe mer. Dessverre følte ikke jeg noen interesse for disse. Så damer, tenk dere om før dere antar at fordi en mann ser kjekk ut så må noen kvinner ha prøvd seg på ham. Nei. Vil ei jente nok, så tar hun kontakt, men det kan ta tid 2
JaneD Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 jeg er faktisk så sjenert at jeg tar ikke kontakt med noen gutter på byen. men det kommer alltid noen bort.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Merkelig, for de kjekke mennene jeg vet om er alltid omsvermet. Tenk over hvordan disse mennene oppfører seg, både i forhold til å snakke med damer og kroppsspråket. Er man veldig sjenert innbyr ikke kroppsspråket til kontakt og da hjelper det ikke alltid å være kjekk. Anonym poster: 6d65d84e2389e69a2498219b28a46a79 5
Månestråle** Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Merkelig, for de kjekke mennene jeg vet om er alltid omsvermet. Enig! 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 Tenk over hvordan disse mennene oppfører seg, både i forhold til å snakke med damer og kroppsspråket. Er man veldig sjenert innbyr ikke kroppsspråket til kontakt og da hjelper det ikke alltid å være kjekk. Anonym poster: 6d65d84e2389e69a2498219b28a46a79 Vet nå ikke helt det. Når en jente ser en kjekk fyr går hun ofte gjennom ild og vann for å få han. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 ...hva med pene kvinner da? Er ikke de av typen "skumle" og får gå i fred de også? Anonym poster: dabbb84ec5d1d6ef33bba500ef621202 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 Tenk over hvordan disse mennene oppfører seg, både i forhold til å snakke med damer og kroppsspråket. Er man veldig sjenert innbyr ikke kroppsspråket til kontakt og da hjelper det ikke alltid å være kjekk. Anonym poster: 6d65d84e2389e69a2498219b28a46a79 Den forrige kjæresten min var/er veldig pen og sjenert, men det svermer fortsatt jenter rundt han :gjeiper: 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 ...hva med pene kvinner da? Er ikke de av typen "skumle" og får gå i fred de også? Anonym poster: dabbb84ec5d1d6ef33bba500ef621202 Tror ikke de får gå i fred nei. Enkelte venninner av meg blir sjekket opp hele tiden uansett hvor de er, og alltid av superkjekke gutter. 1
Collan Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2012 Nei. Vil ei jente nok, så tar hun kontakt, men det kan ta tid Det fins dessverre mange eksempler opp gjennom historien på mennesker av begge kjønn som aldri tør prøve seg på den de virkelig liker. Det kan vel hende at det har vært noen som har likt meg, men jeg har aldri fått noe "bevis" på det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #13 Skrevet 26. juni 2012 Tror ikke de får gå i fred nei. Enkelte venninner av meg blir sjekket opp hele tiden uansett hvor de er, og alltid av superkjekke gutter. Så lett det er å være kvinne! :S Anonym poster: d87210a77e58f37d64e42724712ca90a 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #14 Skrevet 26. juni 2012 Kvinner vil ha likestilling men så krever de generelt at menn skal sjekk opp kvinner pga det er deres jobb... Dette blir for dumt. Det er akkurat som vi menn skulle ha sagt dere er kvinner og hører hjemme på kjøkkenet. Kvinner kan ikke være ledere. De må ledes av menn som dominerer denne verden. Er kvinner pingler mentalt/psyisk sett ? Siden de ikke tørr å sjekke opp menn ? Dette er generelt. Det er kvinner som tar initiativ også, og de setter vi stor pris på. Det må være et felles bidrag fra begger parter. Anonym poster: 3f3da59b10fcf35643d14618959a1283 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #15 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Så lett det er å være kvinne! :S Anonym poster: d87210a77e58f37d64e42724712ca90a Er ikke alle som er pene, vet du. Jeg har også ei venninne som blir sjekket opp av alle, men jeg blir det ikke selv. Blir det nå og da, men nesten aldri av de jeg egentlig vil ha, så jeg må sjekke opp dem selv. Har funket Endret 26. juni 2012 av Evilposelos 2
athon Skrevet 26. juni 2012 #16 Skrevet 26. juni 2012 Jeg så innlegget "Kjekk og veltrent" fra 28 år gammel jomfru (mann) nedenfor, og for de som måtte huske meg så er jeg i omtrent samme situasjon. Som jeg skrev i mitt tidligere innlegg så har jeg uoppfordret fått høre fra kvinner at jeg ser bra ut, men hva hjelper vel det når man har en mental balast med mobbing og sjenerthet. Det var ett svar han fikk som jeg har sett flere lignende av her på forumet: Kvinner skjønner tydeligvis ikke at det fremdeles er en sterk asymmetri i sjekkemarkedet. Hvor mye som er biologisk og hvor mye som er kulturelt bestemt skal jeg ikke si noe om, jeg vil bare påpeke at forskjellen er der, og den er stor. En kjekk kar kan fint gå livet i gjennom uten å få noe oppmerksomhet fra damer så lenge han ikke tar noe initiativ selv. Ja, han behøver faktisk ikke gjemme seg. Jeg er på ingen måte supersosial og utadvendt, men jeg treffer da folk av begge kjønn i forskjellige sammenhenger, spesielt gjennom fritidsinteresser. Allikevel har jeg aldri opplevd noe direkte framstøt fra kvinner. Et par ganger har jeg opplevd noe som jeg tolket som litt mer enn vage hint, men ikke noe mer. Dessverre følte ikke jeg noen interesse for disse. Så damer, tenk dere om før dere antar at fordi en mann ser kjekk ut så må noen kvinner ha prøvd seg på ham. Helt enig! Jeg har aldri blitt sjekket opp, foruten av homofile menn... Og jeg er absolutt ikke homofil
Gjest test123 Skrevet 26. juni 2012 #17 Skrevet 26. juni 2012 En ting er jo for de superkjekke. Blir jo mye tydeligere for de som er middels, selv mindre pene jenter blir jo sjekket opp. 5
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. juni 2012 #18 Skrevet 26. juni 2012 En kjekk kar kan fint gå livet i gjennom uten å få noe oppmerksomhet fra damer så lenge han ikke tar noe initiativ selv. Ja, han behøver faktisk ikke gjemme seg. I tenårene var jeg ikke så veldig interessant for damene, men jeg har jobbet med meg selv og forbedret måten jeg fremstår og ter meg på. Gjør det og du vil bli sjekket opp også.. Men ikke regn med at det skal bli noen daglig affære.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. juni 2012 #19 Skrevet 26. juni 2012 Er ikke alle som er pene, vet du. Jeg har også ei venninne som blir sjekket opp av alle, men jeg blir det ikke selv. Blir det nå og da, men nesten aldri av de jeg egentlig vil ha, så jeg må sjekke opp dem selv. Har funket Jeg blir også bare sjekket opp at de jeg ikke er interessert i, så de jeg liker må jeg sjekke opp selv, men da blir jeg ofte avvist... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #20 Skrevet 26. juni 2012 Merkelig, for de kjekke mennene jeg vet om er alltid omsvermet. Du har nok rett, men TS er også inne på noe. De mennene du oppfatter som kjekke er virkelig objektivt så høyt oppe at mer eller mindre samtlige kvinner vil finne de attraktive. 10-ere om du vil. Så har vi den andre type mannen, som også er langt kjekkere enn gjennomsnittsmannen, men et stykke under de aller heiteste. En 8-er ca. Disse mennene er, til tross for at de er veldig kjekke, vil neppe bli oppfattet som så kjekke av kvinner fordi de ikke er helt i toppskikte. Kvinner er faktisk de som ser på det motsatte kjønn slik menn blir anklaget for. Kun en liten prosent i toppen er kjekke nok. Sånn er det bare. det er ikke noe problem for en 5-8-er dame å finne seg menn som er interessert i henne, for menn under 10-er9-er nivået ser det veldig mørkt ut derimot. Anonym poster: be0cf0761455d94650358c786c7518bc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå