Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg sliter MAKS med ting som har skjedd i fortiden. Utroskap, og masse annen dritt. Har dere noen gode tips til hva jeg skal gjøre for å kunne legge alt bak meg og gå videre med livet mitt? Jeg vet at det er jeg selv som skaper disse problemene, men vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med eksakt det samme selv...Og det skaper litt dumme situasjoner for min nye samboer som er verdens beste. Jeg stoler 100% på han, men likevel kommer denne usikkerheten snikende til tider! Jeg opplevde i mitt forrige samboerskap, at han gikk bak ryggen min og var utro leeenge før jeg fant det ut! Når jeg ser tilbake ser jeg hvor naiv jeg var den gang...men likevel har han ødelagt noe for meg..Nemlig det å stole 10000% på noen..

Skrevet
Sliter med eksakt det samme selv...Og det skaper litt dumme situasjoner for min nye samboer som er verdens beste. Jeg stoler 100% på han, men likevel kommer denne usikkerheten snikende til tider! Jeg opplevde i mitt forrige samboerskap, at han gikk bak ryggen min og var utro leeenge før jeg fant det ut! Når jeg ser tilbake ser jeg hvor naiv jeg var den gang...men likevel har han ødelagt noe for meg..Nemlig det å stole 10000% på noen..

kanskje ikke akkurat noe fasitsvar jeg ga her..Ikke noe svar i det hele tatt faktisk.. Tror ikke det er så lett å komme over noe slikt!

Skrevet

Vel, det som er til deres fordel er tid og at dere er bevisst på dette nå. Det er kun DERE selv som kan hjelpe dere her, eller søk fagfolk som muligens kan gi dere ett litt bredere tanke-mønster-perspektiv?

Men dette tror ikke jeg det går ann å legge teppe over, og borte er det. Desverre må det opp og ut av hele systemet, og det er jun dere som har nøkkel til egen frihet og lykke!

Skrevet

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle kunne stole på en mann igjen etter at min ekssamboer var utro med venninna mi.

Når jeg traff min nåværende samboer fortalte jeg dette med en gang, og sa at jeg var redd jeg kunne komme til å være ganske sjalu, noe jeg ikke har vært før. Han synes det er bra jeg sa ifra og har tatt hensyn til dette. Nå har ikke jeg blitt så ille som jeg var redd jeg skulle bli, men har jeg en dårlig dag og begynner å tenke dumme tanker, så forteller jeg han det og han fjerner enhver mistanke hos meg. Han gir også beskjed hvis han får nye damebekjentskaper på jobb eller iandre sammenhenger, slik at jeg vet hvem han prater om hvis jeg overhører samtaler han har med andre.

Dette har gjort at jeg stoler 100% på han, og sliter heldigvis mindre og mindre med sjalusien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...