AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Jeg har vært på Sukker siden i vinter en gang (februar/mars), var superbruker i tre måneder, men er gratisbruker nå. Som superbruker fikk jeg fler meldinger, fordi gratisbrukere kan sende - men mye av dette var uinteressant, sånn ekstremt dårlig match både utseende- og personlighetsmessig. I løpet av våren kom jeg i kontakt med flere helt ok menn (varierte om han eller jeg tok kontakt først), og var vel på fire dater. Men det var langt fra noe pang, noe magefølelsen også sa meg på forhånd. Så traff jeg en nå tidlig i sommer, han var mer som forventet utfra profil og skriverier, ganske søt, oppegående og morsom å omgås. Heller ikke noen stor klaff, men vi holder litt kontakt. Etter at jeg nylig ble gratisbruker har det vært færre som har sendt meldinger og sett på profilen min, mendet er påfallende "høy kvalitet" på de som har tatt kontakt med meg! Flere som ser ordentlig kjekke ut - eller, passe kjekke for meg -, og alle er veldig oppegående (noe som er det viktigste for meg). Akkurat nå har jeg vel kontakt med tre jeg ikke har møtt ennå, jeg har veldig lyst til å treffe alle disse for å se om det kan funke med en av dem. Sånn har det ikke vært tidligere i vinter. Er folk sommersugne på flørting eller kjæreste, virker jeg mer avslappet fordi jeg er gratisbruker, eller er det bare tilfeldig? Jeg er ikke spesielt pen, antagelig ganske søt, men litt sært både utseende og personlighet/presentasjon i profilen. Anonym poster: 82525417761e2c6479b2cef36d52ef80
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Jeg merker det samme, bare at jeg hadde mer "trykk" på profilen min (sukker) i vinter og vår enn nå i sommer. Tipper det er mange der som er ute etter litt sommermorro, jeg da. Også syns jeg du er heldig som blir kontaktet av folk du faktisk syns er attraktive! Anonym poster: a2fe706703db707b3cc80ad69e39e3dc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Litt morsomt at du sier personligheten er det viktigst, mens du konsekvent nevner ting med utseendet først når du snakker om "kvalitet" Anonym poster: b9b13abf19edf1ed03c8ac99a91b65f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå