Gå til innhold

Mitt 1 utdrikningslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag var det som kjent prinsessebryllup her i Trondheim, og jeg hadde store planer om å ta med min sønn til byen for å se på etter jobb. Min kjæreste skulle reise bort, så jeg hadde belaget meg på ei stille og rolig helg alene.

Men dengang ei! En av mine kolleger hadde parkert rett bak bilen min da jeg skulle dra, og stresset løp jeg inn for å be han flytte seg. En leende gjeng kunne da fortelle meg at jeg IKKE fikk lov til å dra, og at jeg skulle være med de.

Skjelvende og lettere nervøs (jeg)satt vi og kikket litt på prinsessebryllupet over nett, før vi dro avgårde. Vi dro til sjefen min som bor i ei bygd utenfor Trondheim og grillet, hadde mange morsomme konkurranser, var på DDE fest og et arti nachspill etterpå. Alle overnattet, og vi spilte gitar og sang til utpå morgenkvisten.

Jeg ble veldig overrasket - mine kolleger hadde planlagt dette i over 1 mnd uten at jeg visste om det. Dette utdrikningslaget var heldigvis lite fokusert på at jeg skulle drite meg ut, måtte ha en tiara på, men det var det eneste.

Klarte å unngå å bli overstadig beruset, drakk mye vann innimellom.

Alt i alt - en kjempefin kveld med gode kolleger..

Gruer nå til utdrikningslag med venninnene...

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

Härliga kollegor du har!

Grattis!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...