Gå til innhold

trenger tips fra gutta!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest DaYdReAm

typen min skal til med høvelen,men har ikke barbert seg nedentli før, han visste ikke helt hvordan han skal få det bra,jeg sa han kunne klippe det litt kortere med saks,og så barbere i vei. er det noe fordel å barbere med hårene istede for mot`?eller er det akkuratt det samme hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk masse skum. Barber alltid, ALLTID, med hårene, uansett hvor på kroppen man barberer. Det er en fordel faktisk å være erigert. Da strammer alt seg til om du forstår, og ting blir lettere å barbere. Og husk: vær forsiktig!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk: Bruk ALDRI( !!!!!! ) barberkniv i en dusj med glatt gulv. :o :o

Bruk skarp høvel. Om du kutter mot eller med hårene betyr i alle fall ingenting i mitt tilfelle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første han bør gjøre er å ta en lang og varm dusj for det åpner opp porene. Hårene på oversiden av penis, langs lårene og under pungen kan godt barberes vekk med en "hårtrimmer" som ofte finnes på barbermaskiner. Når det er gjort kan han barbere disse områdene og bør da gjøre det "med" hårene, ellers blir det lett røde og såre nupper.

Selv penisskaftet (om han hår der) og pungen er faktisk lettes å barbere mens man har ereksjon slik en skrev lenger opp her. Da strekkes huden ut maksimalt og man kommer lett til. Pungen er ruglete, og skal man barbere her bør man strekke den ut og barbere små flater om gangen, ellers vil det står igjen små hår som stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig!! Gilette Turbo 3, uten vann og skum. Tørt mao. Med skum pakker det seg med hår mellom bladene, og man må skylle hele tiden. Tørrbarbering gir full oversikt. OBS! Dropp aftershave *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannse J.

:tunge1:

Barberhøvel er helt håpløs på balla! Det blir reine blodbadet. Nei, da er det MYE bedre å bruke hårfjerningskrem. Smør på, puss tenna og barber ansiktet, skrap og tørk av hør og krem og ta en dusj, vips så er du helt galtt. Det er helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1:

Barberhøvel er helt håpløs på balla! Det blir reine blodbadet. Nei, da er det MYE bedre å bruke hårfjerningskrem. Smør på, puss tenna og barber ansiktet, skrap og tørk av hør og krem og ta en dusj, vips så er du helt galtt. Det er helt topp!

Blodbad har jeg aldri opplevd. Høvel fungerer utmerket, det gjelder bare om å ta det forsiktig. Hårfjerningskrem har jeg prøvd, den mye omtalte BlizBlank - fungerte ikke i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig!! Gilette Turbo 3' date=' uten vann og skum. Tørt mao. Med skum pakker det seg med hår mellom bladene, og man må skylle hele tiden. Tørrbarbering gir full oversikt. OBS! Dropp aftershave *S*[/quote']

Tror du er gal jeg :wink: , uten vann og skum..... det lugger jo noe så helt inn i granskauen :-? Klart man må skylle høvelen ofte, men er det noe problem i dusjen eller om man har en bolle med vann ved siden av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...