Gå til innhold

å bli veldig våt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg mann, men JEG synes det er en fordel å være våt når jeg skal ha sex!!

Og jeg kan da ikke forestille meg at noen mann synes det er ok hvis jenta er "knuske tørr".....det skal jo gli litt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å lure på?

Selvsagt er det positivt, men hvis du skulle støte på noen som foretrekker å runke med sandpapir i hånden kan det jo være de ikke er enig med meg... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja, jeg synes vel ikke det er like følsomt om jenta er veeldig våt. Pleier da å tørke av snoppen litt for å lage litt mer friksjon.

På den andre siden er det jo deilig å vite at jenta er opphisset nok til å bli klissvåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir for vått så mister jo både mannen og jeg følelsen der nede, og det er jo ikke noe særlig. Blir det for mye så stopper vi opp og tørker litt før vi fortsetter :oops: Men akkurat passe vått liker vi begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Tja, jeg synes vel ikke det er like følsomt om jenta er veeldig våt. Pleier da å tørke av snoppen litt for å lage litt mer friksjon.

På den andre siden er det jo deilig å vite at jenta er opphisset nok til å bli klissvåt...

En smule selvmotsigende kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo våtere jo bedre - både ved samleie (for hun kan jo knipe) og ved slikking (mmm ... med henne øverst så det renner ....)

Begrepet "for våt" er helt ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En smule selvmotsigende kanskje?

Hva i all verden er selvmotsigende her? Jeg får forklare litt mer nøye slik at også du skjønner hva jeg mener.

1: Det blir mindre FØLSOMT PÅ PENIS når jenta er veldig våt.

2: Men der er samtidig OPPHISSENDE når jenta er så kåt at det renner.

Skjønte du sammenhengen nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...