Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fylte 30 ser jeg tydelig at huden min ikke er slik den var. Jeg begynner å få rynker, huden er slapp og sliten. Prøver å drikke vann, renser hver kveld og bruker fuktighetskrem, men likevel er jeg ikke fornøyd.

Finnes det noen mirakelkurer mot sliten hud?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en del kurer der ute ja, det beste er behandling hos hudpleier men det finnes litt for hjemmebruk også. Massering med olje og ansiktstrim er også bra å gjøre. :)

Eksempler på produkter

http://www.feelunique.com/p/Decleor-Source-DEclat-10-Day-Radiance-Powder-Cure-10ml

http://www.feelunique.com/p/Elizabeth-Arden-Advanced-Ceramide-Face-Throat-Capsules-x60

Anonym poster: cf82345f90e03597d49802bf15508c46

Skrevet

Spise ren mat, unngå sukker, dårlig fett,o.l spise mye friske grønnsaker daglig. Rikelig og regelmessig inntak av omega 3. Kan i en overgansgsperiode gi kviser, men i det lange løp - flott hud.

Skrevet

Jeg føler det litt som deg. Har en jobb hvor jeg sitter stort sett foran pc hele dagen, og kvinneguiden om kvelden hjelper ikke akkurat det heller. Men merker huden får en fin glød når jeg er mye ute og blir jevnere i tonen. Nå mener jeg ikke brunfarge, jeg bruker faktor 50, men den blir friskere rett og slett.

Skrevet

Rosehip oil :)

Skal ha dokumentert effekt på rynker.

Jeg er 22 og bruker den, men mest fordi man får en fin glød av den.

Selv om det er en olje, er den ikke noe særlig fet, og trekker raskt inn i huden :) smører meg inn med det før jeg legger meg, og føler huden har fått fuktighet og næring iløpet av natten.

Tetter ikke porene.

Skal også ha effekt på kviser siden den naturlig inneholder retinol/a-vitamin.

og strekkmerker..

Skrevet

Jeg får veldig gusten hud om vinteren, og jeg er enig med første svar her om at decleor 10 day vitamin C powder cure er en mirakel-kur. Den kan brukes opp til 3 ganger i året og den frisker opp huden. På meg minsker den porer, fjerner kvisemerker og hyperpigmentasjon og gir glød. Den er dyr, men jeg synes den er verdt det. Jeg bruker denne 2-3 ganger i året, en gang før julefest-sesongen, en gang for å bli vårklar etter en lang vinter og igjen før studiestart slik at jeg føler meg fresh når jeg skal treffe mange nye mennesker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...