Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden bleket jeg håret mitt fra brunt (farget, er opprinnelig askeblond) med foliestriper hos frisøren. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive tilstanden til håret mitt, annet enn at det er middels tykt, langt og ganske glatt, men jeg finner en del splittede hårstrå og hårstrå som har brukket rett av når jeg ser igjennom det. Jeg prøver å klippe de av så fort jeg ser de. Til nå har jeg brukt Tigi Urban Antidotes (den blå), uten noen særlig effekt. Jeg aner ikke om håret mitt er tørt, men jeg har fått anbefalt Redken All Soft, men nå lurer jeg nå på om jeg kanskje burde gå for Redken Extreme i stedet? Jeg har jo ikke ekstremt slitt hår, det er bare litt her og der. Noen tips til hvilken av disse jeg burde velge, eventuelt et annet merke? Jeg tenkte å bestille fra FU så fort som mulig, så håper på raskt svar :)

Anonym poster: dfb196e142a76e671ded8f4024f532d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok valgt Extreme - som gir protein, og valgt en kur/annet produkt i tillegg som gir masse fukt, da håret trenger begge deler.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Da er kanskje det beste å velge sjampo og balsam fra Extreme-serien, og All Soft hårkur?

Anonym poster: dfb196e142a76e671ded8f4024f532d0

Skrevet

Bleket hår trenger proteiner, men det trenger og fuktighet, så hadde gått for redken exstreme sin serie, inkludert cat kuren dems, men samtidig hatt all soft sin hårkur. :-)

Prøvd begge seriene og de utfyller hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...