Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettdating-sider vil dere anbefale for menn (26 år)? Er på sukker, men føler at de fleste jentene der er uhøflige og useriøse. Finnes det noen bedre alternativer?

Anonym poster: 4cfdf882c20db8b48eae107290d7c24d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det finnes helt klart høflige og seriøse jenter på sukker :)jeg er i en som er seriøs og høflig. jeg får masse brev på sukker. kansje du burde forandre på noe på den avkryssningen eller noe? men vis du vil et annet sted. så match? møteplassen?

Anonym poster: 8a09b7894bf369ad57bf9c1ba6006469

Skrevet

det finnes helt klart høflige og seriøse jenter på sukker :)jeg er i en som er seriøs og høflig. jeg får masse brev på sukker. kansje du burde forandre på noe på den avkryssningen eller noe? men vis du vil et annet sted. så match? møteplassen?

Anonym poster: 8a09b7894bf369ad57bf9c1ba6006469

Um, jeg har også hatt helt forferdelig erfaring med sukker... prøvde to ganger men det er et par år sida nå. Jeg lurer på om jeg skal prøve firstdate.com -- men jeg har virkelig ikke peiling.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Um, jeg har også hatt helt forferdelig erfaring med sukker... prøvde to ganger men det er et par år sida nå. Jeg lurer på om jeg skal prøve firstdate.com -- men jeg har virkelig ikke peiling.

Har prøvd både sukker, match.com og møteplassen.

På sukker har jeg samme erfaring som dere. Finnes hyggelige jenter der også, men de er veldig sjeldne. Kjenner jenter som og har kuttet ut sukker pga. gutter som kun er ute etter en ting.

Match.com var fullstendig ubrukelig for min del.

Møteplassen ga vel bedre resultat for min del.

Tror mitt valg fortsatt er møteplassen. Mindre overfladisk og flere hyggelige jenter, men det er noe av det samme tullballet der også.

Hva med å ta det IRL i stedet?

Singeltreff o.l. har vært det som har vært mest givende for min del :-).

Sjekk singelnett.no, reiseoperatøren Carpe Diem o.l.

Skal jentene behandle dere dårlig, så må de gjøre det face to face og da er terskelen mye høyere :-).

Skrevet

På sukker har jeg samme erfaring som dere. Finnes hyggelige jenter der også, men de er veldig sjeldne. Kjenner jenter som og har kuttet ut sukker pga. gutter som kun er ute etter en ting.

Tror mitt valg fortsatt er møteplassen. Mindre overfladisk og flere hyggelige jenter, men det er noe av det samme tullballet der også.

Skal jentene behandle dere dårlig, så må de gjøre det face to face og da er terskelen mye høyere :-).

Takk for disse linkene!

http://www.meetup.com/find/ har jeg hørt positivt om også :)

AnonymBruker
Skrevet

Mitt sosiale nettverk er vel omtrent ikke-eksisterende. Flytta til et nytt sted i august, og har ikke klart å bygge opp noe. Så da møter man ikke så mange. :/ Hva slags aldersgruppe er det på disse singeltreffene?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Mitt sosiale nettverk er vel omtrent ikke-eksisterende. Flytta til et nytt sted i august, og har ikke klart å bygge opp noe. Så da møter man ikke så mange. :/ Hva slags aldersgruppe er det på disse singeltreffene?

Var på Norefjell for en måned siden og da var det så og si bare jenter der. Tipper det var fra 26 år og oppover.

Ellers har man sukkerfestene. Der er det i alle aldre.

Singelnett sine har jeg ikke fått blitt med på enda. Har kommet noe i veien hver gang.

Og når det gjelder ditt sosiale nettverk, så er det bare å gå i gang. Jeg har vært nødt til å jobbe med dette selv pga. tidligere livssituasjon. Er masse man kan gjøre. Bli med på arrangementer rundtomkring, vær en yes man og takk ja til alt av invitasjoner, bli med på noe opplegg som f.eks. fotoklubb eller kampsport hvis du interesserer deg for slikt etc.

Bare ved å bytte ut bilen med kollektivtrafikk innimellom har jeg opplevd å komme i kontakt med nye mennesker :-).

Skrevet

Jeg er veldig søt og høfelig

Skrevet

Hvilke nettdating-sider vil dere anbefale for menn (26 år)? Er på sukker, men føler at de fleste jentene der er uhøflige og useriøse. Finnes det noen bedre alternativer?

Hvor mange har du over 70 i match med på sukker?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har du over 70 i match med på sukker?

Ganske mange, men er jo ikke alle jeg føler matcher ut ifra diverse punkter selv om sukker mener de gjør det. Kanskje jeg bare er uheldig og kontakter feil jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 30 år og er på Sukker.

Oftest når jeg gir høflig avslag til menn, svarer de at de setter pris på det fordi nesten ingen gjør det.

Det skyldes sikkert at de får mange henvendelser og har lite respekt for andre.

Seriøse kvinner finnes det jo overalt, uansett om du er på sukker eller møteplassen. Leste for noen få uker siden på dette forumet at sukker var den beste, tenkte å prøve den da. Egentlig er det avhengig av ens egen erfaring. Så kanskje kunne du melde deg på alle?

Også, som noen nevnte, kan det ha noe med meldingene du sender dem.

De fleste skriver "hei hvordan går det" og bruker lite kreativitet, noe som gjør at deres meldinger ikke kan skilles fra de andre, mens andre er litt klossete eller overdriver og de "høres" ut som om de syntes de var så kjekke og morsomme at de var forelsket i seg selv.

Det her er en karikatur, men det finnes mange av dem. Og den siste som overdrev med sin melding, avsluttet den med "puss og klem" som om vi kjente hverandre godt. Jeg svarte høflig og snilt at jeg ikke var interessert, ønsket ham lykke til, og han gidde ikke engang å svare.

Så om jeg var i dårlig humør eller usikker, ville jeg nå tenke at den neste som jeg ikke er interessert i, skal jeg ikke engang bruke tid på å svare til.

Den ene sendte meg bare ne melding hvor det stod at han leste min beskrivelse og ble nysgjerrig, og jeg synes det var en smartere måte å komme i kontakt med folk på...

Lykke til videre :)

Anonym poster: 6596f618f65a0966f6cfcc0917a337d3

Skrevet

Jeg er kvinne på 30 år og er på Sukker.

Oftest når jeg gir høflig avslag til menn, svarer de at de setter pris på det fordi nesten ingen gjør det.

DAnonym poster: 6596f618f65a0966f6cfcc0917a337d3

Jeg skulle ønske det fantes flere som deg! Det er så mye bedre å få svar! Jeg har ingen problemer med å akseptere et nei, men jeg synes det er slitsomt å vente uten å vite, eller i noen tilfeller bli ignorert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske det fantes flere som deg! Det er så mye bedre å få svar! Jeg har ingen problemer med å akseptere et nei, men jeg synes det er slitsomt å vente uten å vite, eller i noen tilfeller bli ignorert.

Veldig enig!

Har selv forsøkt å sende hyggelige meldinger og vist litt interesse, men flere ganger bare blitt møtt med stillhet. Har bestemt meg for å gi det en sjanse til, men er usikker på hva som venter. Begynner å bli lei av mannfolk som bare spør om en ting...

Anonym poster: 0cbb9c0e43ddecf32011b115ea40d379

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår hvor ubehagelig det er å bare møtte stillhet, og det er kanskje derfor jeg aldri tar kontakt selv...

Og i dag er det en som jeg ble i kontakt med, selv om jeg ikke er interessert i en date med ham, siden vi bor i samme byen tenkte jeg at kanskje kunen vi finne ut at vi kunne bli venner... men han har så lite samtale at det blir kjedelig. Jeg må finne på spørsmål, og han nøyer seg med å svare... :sovne:

Så IKKE GJØR DET, TS!

Egentlig fikk jeg et par samtaler her som var mye mer interessante enn dem jeg fikk på sukker...

Så om du ser en jente her som kunne være til interesse for deg, send henne gjerne en pm!

Anonym poster: 6596f618f65a0966f6cfcc0917a337d3

AnonymBruker
Skrevet

Sukker har jeg inntrykk av er for de som ikke nødvendigvis ser etter et seriøst forhold.. møteplassen har jeg og prøvd. Bra. Har også meldt meg inn på eDarling. Dette er en relativ ny tjeneste i Norge. Har allerede kommet i kontakt med noen hyggelige mennesker. Har inntrykk av at denne tjenesten er for de som ikke kun er ute etter en flørt men et mer langvarig forhold. Du må fullføre en personlighetstest og svare på en del spørsmål før du i det hele tatt får tilgang til siden, men jeg synes det er verdt det! Siler ut de useriøse helt fra starten som ikke gidder sette av tid til å fylle ut testen. Som sagt det er ganske nytt i norge enda så har sikkert ikke så mange brukerere enda, men de tilbyr gratis premium pluss medlemskap til alle som melder seg inn nå. Det skader ikke å prøve..

Anonym poster: bb2f664af1ea24ae3724e345ee7a05d2

Skrevet

Sukker har jeg inntrykk av er for de som ikke nødvendigvis ser etter et seriøst forhold.. møteplassen har jeg og prøvd. Bra. Har også meldt meg inn på eDarling. Dette er en relativ ny tjeneste i Norge. Har allerede kommet i kontakt med noen hyggelige mennesker. Har inntrykk av at denne tjenesten er for de som ikke kun er ute etter en flørt men et mer langvarig forhold. Du må fullføre en personlighetstest og svare på en del spørsmål før du i det hele tatt får tilgang til siden, men jeg synes det er verdt det! Siler ut de useriøse helt fra starten som ikke gidder sette av tid til å fylle ut testen. Som sagt det er ganske nytt i norge enda så har sikkert ikke så mange brukerere enda, men de tilbyr gratis premium pluss medlemskap til alle som melder seg inn nå. Det skader ikke å prøve..

Anonym poster: bb2f664af1ea24ae3724e345ee7a05d2

Sukker er for alle, og desidert størst. Personlighetstest har de også. Uansett kan ikke en slik test sile ut de useriøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...