Gå til innhold

Pulelaken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha pulelaken? Altså et eget laken man hiver over senga når man skal pule?

Anonym poster: 29411440cb9c3a46146b46edaa8281e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig. Litt gris får man tåle!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt stygt med fullt av flekker :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, et laken fullt av puleflekker er jo bare nasty..

Ta heller med dere en håndduk som du kan putte mellom beina etterpå, så blir det ikke store spermflekker i senga hvertfall...

Anonym poster: 532a94e9160897e311e7cb544fb687c1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke bestemt for puleflekker, litt gris er deilig :nigo:

Men ved massasje, og annen lek så hiver jeg over et lateks laken ja. Størknet stearinlys og mange olje flekker, kroppsmaling etc kan være litt vanskelig å få vekk i fra både seng, vanlige laken og håndduk. Da er det mye enklere å vaske det vekk på lateksen

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt gris må en nå tåle, men det er jo opp til hver enkelt. Men jeg hadde syntes det var turn-off om typen plutselig skulle ta på et grisete laken når vi skulle kose oss.

Anonym poster: 20eacdf1583265ce5cb54e0b2b3fdfea

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det vanlig å ha pulelaken? Altså et eget laken man hiver over senga når man skal pule?

Du får ta deg en tur til en butikk med sengeutstyr og kjøpe tisselaken. Jeg husker ikke hva det kalles på voksenspråk. Dette får du målt opp og klippet til i den størrelsen du ønsker. Det er stoff med gummiert bakside. Løp og kjøp :fnise: .

Skrevet

Du får ta deg en tur til en butikk med sengeutstyr og kjøpe tisselaken. Jeg husker ikke hva det kalles på voksenspråk. Dette får du målt opp og klippet til i den størrelsen du ønsker. Det er stoff med gummiert bakside. Løp og kjøp :fnise: .

Eller eventuelt springe på kondomeriet for å kjøpe lakklaken :lur:

http://www.kondomeriet.no/produkt/lakklaken/29154553.

Frekt, rødt lakklaken for de lekne. Lakenet er laget i lateksfritt materiale, passer en vanlig dobbeltseng og kan vaskes i maskin :jepp:

Skrevet

Vi har et latekslaken som vi hiver på senga om vi skal slå oss løs med massasjeolje o.l, ellers har vi sex på de vanlige lakenene, gitt.

Skrevet

Aldri hørt om pulelaken, men har hørt om slikt latex laken, som man kan legge over vist man skal leke seg med oljer etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...