Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Reiser til varmere strøk om noen dager, og må kjøpe solkremer. Problemet er at huden min er blitt helt katastrofal i det siste, med masse kviser og fet hud generelt. Bruker gode produkter tilpasset min hud (Decleor), men har en mistanke om at det er de nye p-pillenes feil at jeg får dårlig hud. Uansett, så må jeg være forsiktig med hvilken solkrem jeg velger, har jeg skjønt. Tar imot tips med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Pepsi89
Skrevet

Dra på apoteket å høre om de har solkrem som da passer din hudtype :)

Skrevet

Jeg vet at mange skryter av Dermalogica sin solar defense booster men den er ganske dyr.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Matis og MD formulations har noen gode =)

Skrevet

Jeg bruker personlig Alphanova solkrem. Den er økologisk og uten kjemisk filter og funker perfekt for min sensitive problemhud. Kjøpte den på nettet på greenspirit.no, eller noe. Har brukt den siden midten av mai ca. Den beste jeg har prøvd! Skal du lese mer om kjemisk/fysisk filter, har de et fint innlegg på bloggen sin som tar for seg det, men husker ikke helt bloggadressa, haha:p du får søke litt på nettbutikken hvis du har lyst til å sjekke det ut:)

Skrevet

Veldig fornøyd med solkrem fra Decleor, trekker godt inn i huden og jeg blir ikke blank av den. Koster litt om du kjøper den i Norge, men den er verdt det.

Skrevet

La Roche Posay har et par gode, lette kremer som passer godt til hud som får urenheter. Avene har også lette kremer, samt Eucerin har en (Mattfying Fluid, tror jeg den heter). Alle disse får du på apoteket.

Gjest blondiie
Skrevet

La Roche Pasay sin til ansiktet er spesielt tilplasset til acne hud. Bruker den selv, den er tynn konsistens på å føles lett på huden. Men jeg ville gått på apoteket og spurt etter en som passet akkurt deg, siden vi alle er forskjellige :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har prøvd md, matis, decleor, apotek osv.. den beste på min hud (jeg pleier å få mye acne av solprodukter) er fra Obagi. denne fikk jeg ingen acne av :-)

http://www.obagi.no

Skrevet

Ettersom du kun har noen få dager igjen til du skal ut på tur, tipperjeg det ikke er så aktuelt å kjøpe noe på nett. MEN det gjør ingenting, fordi mitt tips kan kjøpes på apotek! La Roche-Posay. De har i forskjellige formularer, en lett og en litt tyngre, alt etter hvordan huden din er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...