AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Jeg skal gifte meg neste år og funderer mye på hvem jeg skal velge som forlover. Jeg har ingen "bestevenninner" eller andre veldig nære venninner. Jeg står mellom fire stykker: Venninne 1: Vi har kjent hverandre 4 år, har snakket mye sammen på grunn av samme studier, men også hatt en del middager, lunsjer og fester sammen utenom. Hun vet også om noen av mine innerste hemmeligheter. Vi snakker mer sammen enn vi gjorde før, men treffes ikke veldig ofte. Hun var den første jeg fortalte om forlovelsen til. Jeg vil gjerne også at vi skal bli nærere. Problemet er at hun føler nok ikke at jeg er hennes næreste venninne, dessuten skal hun være forlover for en annen rundt den samme tiden neste år. Vennine 2: Snakker mer og mer sammen. Har kjent henne i 2 år. Skal på shoppingtur til utlandet sammen denne sommeren. Finner på noe sammen av og til utenom studiene. Også en god venninne jeg kan stole på. Venninne 3: Barndomsvenninne. Treffes ikke så ofte lenger, mye fordi hun har to små barn, og interessene er ikke helt de samme lenger. Men vil nok tro at vi kan bli nærmere hverandre i fremtiden. Søsteren min: Har en søster på 20 år, vi har aldri vært veldig nære, men blitt nærere hverandre de siste årene. Henne vil jeg jo alltid ha i livet mitt. Likevel er hun veldig ung og har aldri vært i hverken bryllup eller utdrikkningslag, og vil tro hun kanskje synes det er en litt for stor oppgave. Hvem hadde dere valgt? Er redd den jeg velger vil synes det er rart at jeg velger henne fordi vi ikke er "bestevenner" og veldig nære. Hva ville du ha syntes? Anonym poster: 51f6ee238d0c940af336bfd2935a2fd1
Portvinpiken Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Jeg skal gifte meg neste år og funderer mye på hvem jeg skal velge som forlover. Jeg har ingen "bestevenninner" eller andre veldig nære venninner. Jeg står mellom fire stykker: Venninne 1: Vi har kjent hverandre 4 år, har snakket mye sammen på grunn av samme studier, men også hatt en del middager, lunsjer og fester sammen utenom. Hun vet også om noen av mine innerste hemmeligheter. Vi snakker mer sammen enn vi gjorde før, men treffes ikke veldig ofte. Hun var den første jeg fortalte om forlovelsen til. Jeg vil gjerne også at vi skal bli nærere. Problemet er at hun føler nok ikke at jeg er hennes næreste venninne, dessuten skal hun være forlover for en annen rundt den samme tiden neste år. Vennine 2: Snakker mer og mer sammen. Har kjent henne i 2 år. Skal på shoppingtur til utlandet sammen denne sommeren. Finner på noe sammen av og til utenom studiene. Også en god venninne jeg kan stole på. Venninne 3: Barndomsvenninne. Treffes ikke så ofte lenger, mye fordi hun har to små barn, og interessene er ikke helt de samme lenger. Men vil nok tro at vi kan bli nærmere hverandre i fremtiden. Søsteren min: Har en søster på 20 år, vi har aldri vært veldig nære, men blitt nærere hverandre de siste årene. Henne vil jeg jo alltid ha i livet mitt. Likevel er hun veldig ung og har aldri vært i hverken bryllup eller utdrikkningslag, og vil tro hun kanskje synes det er en litt for stor oppgave. Hvem hadde dere valgt? Er redd den jeg velger vil synes det er rart at jeg velger henne fordi vi ikke er "bestevenner" og veldig nære. Hva ville du ha syntes? Anonym poster: 51f6ee238d0c940af336bfd2935a2fd1 Det er vel ingen fasitsvar, så jeg ville (og har) gått for det magefølelsen sier. Rett og slett den jeg har MEST lyst til å ha som forlover. Mye av det går jo på kjemien også. Enkelt og greit - velg den du ser best for deg at du kan ha det hyggelig sammen med under planleggingen av bryllupet :-) Endret 26. juni 2012 av Portvinpiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå