Gå til innhold

Philadelphia kremost?

Anbefalte innlegg

Gjest cool_water
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om philadelphia kremost kan brukes til de samme tingene som kremost naturell som er tine sin? Og om det skulle være tilfellet, kan da philadelphia light brukes til de samme tingene? Vil den skille seg om man bruker det til gratinering?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Philadelphia og philadelphia light har litt ulike eigenskapar. Philadelphia light kan ikkje brukast til glasur til dømes, då blir den til sørpe. Til ostemasse i ei kaldstivna (med gele) ostekake kan den brukast. Å gratinere med light-ost har eg ikkje prøvd, kva skal vere saman med osten? Ein eggemasse?

Gjest cool_water
Skrevet

Åh, takk for svar! Jeg tenkte å bruke den til enchiladas, blander i kyllingbiter, mais, løk og paprika :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Det vil eg tru går heilt fint. :)

Gjest cool_water
Skrevet

Supert!! Takk for svar :D

Skrevet

Jeg bruker Philadelphia Light til glasur og desserter, aldri vært ett problem. Bruker det også i pastasaus og på pizza.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har lagd glasur med lett philadelhia ein gong, den vart heilt blaut. Det er mogeleg du kan få den til å stivne ved å putte smør i den og oppbevare den veldig kaldt, men då er du jo like langt når det gjeld feittinnhaldet. Glasur med normal kremost utan smør men med melis og vanilje syns eg er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...