AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Jeg har bodd i denne leide leiligheten lengre enn huseirne som da flyttet inn i vår. De valgte å bare ha samme leie kontrakt og pris som de som eide huset før hadde. Jeg spurte om det var noe de ville endre på for å være snill, men det ville de ikke, og det virker slik at de ikke har lest den i grunnen, og vi har heller ikke skrevet under på kontrakten etter at de flyttet inn. Så var det jo det da, siden jeg fikk lov til å ha dyr der før, ikke sånn kjempe store dyr - det passer jo heller ikke inn i en leilighet. Jeg har nå kjøpt meg hund, den kommer i neste uke da den er leveringsklar. Så var det noen som sa til meg at jeg burde informere de nye huseierne om dette. Og lurte på om dette er greit å si: Hei, jeg har kjøpt hund nå og tenkte ikke så veldig over dette, da jeg fikk lov til å ha dyr her nede før. Det er en middels hund rase - forklarer da også hva slags rase det er - staffordshire bull terrier. Og jeg håper dette er greit for dere. Jeg betaler jo selvfølgelig vist det skjer noe skade og blir det for mye bråk så flytter jeg jo. Er dette en grei måte å fortelle dette på? For å si det enkelt så kommer jeg ikke til å bo her i sommer - da jeg kommer til å bo hos mine foreldre som også har hund og det er flere hunder der ute (som er vaksinert og godkjente til å leke med valp før den blir 12 ukers vaksinert). Har ikke hatt noen problemer med husvært før og har kun fått gode tilbake meldinger - i følge dem jeg har leid hos er jeg en drømme person å leie ut til. Hjelper til med alt som de trenger hjelp til og holder reglene jeg har fått fullt ut. Anonym poster: 1074ca04fe85f2cb5cf69350762c6415
Gjest Doh Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Synes det høres helt greit ut jeg Siden de ikke har endret noe har du jo lov å skaffe deg hund
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Er de klar over at det står i kontrakten at du får ha dyr så er det jo greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå