Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis det var ironi får du heller gå og spørre en frisør. For selv om håret er dødt utgjør det en forskjell om du bruker olje full av silikon eller av ren arganolje f eks.

Det var ikke ironi, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som bruker koknosnøttolje - NÅR tar dere dette i: før vask, underveis i vask eller etter vask? Tenkte jeg skulle prøve dette i dag :))

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker koknosnøttolje - NÅR tar dere dette i: før vask, underveis i vask eller etter vask? Tenkte jeg skulle prøve dette i dag :))

Jeg tar bare en liten mengde i lengdene når håret er tørt, samler håret litt sammen og fjerner frizz. :)

Anonym poster: 2c024b5e977e0a87e339a934a08940c1

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper kokosolje på innvandrerbutukker jeg... Ca 30 kr.. Er det noe galt med den siden alle betaler så mye for sin?

Anonym poster: 314989ee23c36c48a67e3d84380d2426

Den er vel ikke økologisk og kaldpresset eller?

Anonym poster: 2c024b5e977e0a87e339a934a08940c1

Skrevet

Til hverdags bruker jeg det etter vask. Jeg tar bittelitt olje ytterst på den ene fingertuppen, gnir det godt ut over fingrene, for så å fordele det i hårtuppene. Når det nesten ikke er noe igjen på fingrene, glatter jeg liksom litt forsiktig over lengdene også, men aldri opp mot hodebunnen. Det er litt hipp som happ om jeg bruker det i vått eller tørt hår, men det er lettere å forsikre seg om at man ikke påfører for mye når håret er tørt, da.

Kvelden før jeg skal vaske håret (eller samme dag), påfører jeg av og til litt ekstra olje i lengdene og tuppene. Da blir håret naturligvis seende litt fett ut, men når jeg vasker det ut blir det ekstra blankt og fint.

Skrevet

Nå har jeg brukt moroccan-sjampo og balsam en ukes tid og synes ikke det passer til mitt hår. Håret føles tungt og blir fort fettete og føles som jeg må vaske det hver dag.

Tror jeg går tilbake til sebastian, fungerer mye bedre for håret mitt.

Gjest linsina
Skrevet

Nå har jeg brukt moroccan-sjampo og balsam en ukes tid og synes ikke det passer til mitt hår. Håret føles tungt og blir fort fettete og føles som jeg må vaske det hver dag.

Tror jeg går tilbake til sebastian, fungerer mye bedre for håret mitt.

Hvor mye bruker du? 1 pump, 2 pump?

Jeg er frisør og man trenger så utrolig lite av dette produktet! Det holder med å bruke litt og ikke mye av disse produktene. Et pump blir for mye, men et halvt eller mindre er greit :) Vask heller håret 2 ganger med sjampo og bruk mindre og ikke bruk så mye balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...