Tari Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Kan noen anbefale noen i Oslo som er flinke og som gjør dette billigere enn: 1250 kr for sminke (inkl. prøvetime) 850 kr timen for hår 650 pr. timen for søstrene mine for sminke 850 kr. timen for hår for søstrene mine. Eller, er dette en helt vanlig pris?
skogeki Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Godt spørsmål! Dette lurer jeg også på for tiden!
Tari Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2004 Syns det er så mange forskjellige priser her inne så jeg tenkte jeg skulle sjekke at jeg ikke betaler altfor mye for dette i forhold til hvor mye det koster andre steder...
Aelwyn Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 :-? Her som jeg vurderer å få ordnet dette så koster det 1500 for hår og sminke... (Sandefjord..)
Tari Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2004 Er det dyrere i Oslo tro? Jeg har inntrykket av det jeg... Noen som vet?
jea Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Det er dette det koster fra 650kr timen og oppover
Tari Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2004 Så da er de prisene ikke så "gærne" mener du? Syns det er greit å ha funnet et sted hvor de har både friører og egne folk som er flinke til å legge make-up, men har liksom ikke lyst til å betale mer enn jeg behøver.. Noen som vet hvordan man får noen til å komme hjem til seg for å gjøre dette? Evt. har tips om hvem jeg kan kontakte?
jea Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Nei jeg syns ikke prisene er gale....Men vet faktisk ikke hvem som kan komme hjem til folk..Vet att bc har egne stylister som kommer hjem til bruder...Kan jo se om du får tak i de,...
Tari Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2004 Ok, takk skal du ha! Greit med folk i bransjen som vet hvor mye som er for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå