Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal lærerene ofte nekte elevene å gå på do når de spør? De sier alltid "du kunne gått i frimiuttet", det er snart friminutt". Men hva om man må bæsje? Det kan jo komme plutelig og da er 90 minutter lenge å vente, og noen er jko mer tissatrengt enn andre. Har også lasgt merke til at det stort sett de sure og strenge lærerene som er verst på dette, de mange elever aldri liker og som skal bry seg med ALT. Er det en maktting?

Anonym poster: 916cf61ca28b64e651111aac5dc3fbb3

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke en "maktting."

Elevene er på skolen for å lære. Friminuttene er lagt slik at elevene skal ha mulighet til å gå på do da. Også i arbeidslivet er det mange jobber som ikke gir anledning til å gå på do i tide og utide.

I tillegg er det ofte de samme elevene som alltid må på do i løpet av timen...

Anonym poster: 450dd964e59d78bc1f4cdb0bb2ffe72e

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke en maktting. Det er fordi det er jævlig irriterende når elever flyr inn og ut av undervisningen og forstyrrer. Hvis du ikke klarer å holde deg så bør du gå til legen og få sjekka lukkemuskelen og hvis det blir skikkelig prekært , dvs at du plutselig får diaré så gå bort til læreren og forklar situasjonen på en diskre måte. Eventuelt si at du har mensen.

Anonym poster: 9c3d9a5c8856c4dbdad8650dbeb498fb

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet