Gå til innhold

Han vil snu om på rollene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg snart, men det er et problem synes jeg og det er at mannen min har sagt at han vil snu om på rollene i brylluppet. Han vil at jeg skal gå i dress og liksom ha mannens rolle, mens han går i brudeskjole, blir fulgt av faren og sånt og liksom ar damas rolle.

Jeg vet ikke helt. Begynner å lure litt på om han egentlig ser på forholdet vårt som seriøst og om han egentlig vil gifte seg, men det var jo han som fridde da. Han har sagt dette i lang tid og virker helt seriøst ment.

Men det var jo ikke akkurat slik jeg hadde drømt at brullyppet mitt skulle være. Og hvordan vil andre reagere på dette? Hva synes du om det? Blir det for merkelig?

Anonym poster: f55e9c47b3ab4b761c9f07cc1cda08c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DET hadde jeg aldri latt mannen få lov til. jeg skla ha kjolen! vis ikke hadde det ikke blitt noen bryllup.

er han crossdresser eller noe``?

Anonym poster: 35d5726a0e1fab3154275b7bbdeeca22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er han crossdresser eller noe``?

Er det det samme som transseksuell eller menn som kler seg som damer bare? Litt usikker på om det er det samme, men nei, han ikke noen av delene, så vidt jeg vet og vi har vært sammen i fem år.

AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke spørre han hvorfor han vil deT?

AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke spørre han hvorfor han vil deT?

Det har jeg gjort, mange ganer og får det samme svaret omtrent hver gang. At det er morsomt, kult å gjøre noe ingen andre gjør (han er litt sånn). Men jeg veldig i tvil og begynner å lure på om han ser på vår forhold som seriøst. Hva vil gjestene tenke om dette? Det er jo tross alt brullyp og ikke halloween eller sirkus.

Skrevet

Troll ;-)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Troll ;-)

Den får du heller gi til kjæresten min, men han har holdt på sånn i over en måned nå så at han tuller tror jeg ikke. Da hadde han vel sprukket til nå?

Skrevet

Det har jeg gjort, mange ganer og får det samme svaret omtrent hver gang. At det er morsomt, kult å gjøre noe ingen andre gjør (han er litt sånn). Men jeg veldig i tvil og begynner å lure på om han ser på vår forhold som seriøst. Hva vil gjestene tenke om dette? Det er jo tross alt brullyp og ikke halloween eller sirkus.

Det er jo langt fra å synes noe er morsomt og kult til å faktisk gjøre det.

Du får si ja da, og se hva som skjer. Tror han kommer til å slite med å finne en kledelig kjole som sitter pent.

Skrevet

Ok, så hvis ikke dette er en tulletråd, så blir jeg jo litt overrasket over at du TS i det hele tatt tenker over dette som noe alternativ, og tar det på alvor. Det høres jo helt vilt ut! Jeg tror dere må ta en ordentlig prat hvis han mener dette seriøst. For meg sier det så mye om personen, at jeg neppe hadde villet gifte meg med han. Helt merkelig hvis han mener dette på alvor.

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo kanskje ordne det slik at han blir fulgttil alters av sin mor? Enten før deg eller at du står og venter på ham. Kan f.eks. ha en brudgomsmarsj og en brudemarsj.

Hvis du står og venter på ham blir det definitivt rollebytting, men det kan fortsatt bli stilfult. Hvis dere bytter antrekk ville jeg sett på det mer som en dårlig sketsj...

Anonym poster: aa344aa1c6e6bbdf7035f9bb3c2dbc35

• Liker 1
Skrevet (endret)

hehehe. det hadde jo vært morsomt. Ser for meg blikket til svigermor :overrasket::daane:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...