Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en stilling i en miljøvernorganisasjon som de fleste misunner meg, og har en mastergrad i biologi. Men jeg ønsker å jobbe med barn, som pedagog/ førskolelærer. Er det galskap? Må jo ta enda tre år med utdanning.. Vil jeg få bruk for masteren min i det hele tatt?

:sjenert:

Anonym poster: fb311282e6b8665eeb6c32fb3cdf4ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er galskap, men det kan da gå bra for det :)

Hvis det virkelig er noe du vil, du er klar for nye tre år med utdanning og å tape masse penger, så kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er galskap, men det kan da gå bra for det :)

Hvis det virkelig er noe du vil, du er klar for nye tre år med utdanning og å tape masse penger, så kjør på!

Nå tjener man "heldigvis" veldig lite i miljøvernorganisasjoner også, så vil ikke tape såå mye:)

ts

Skrevet

Nå tjener man "heldigvis" veldig lite i miljøvernorganisasjoner også, så vil ikke tape såå mye:)

ts

Hehe, da så :ler:

Du må også tenke på at du tjener mye mindre de årene du tar utdanningen, og at du kommer til å sitte med en master som du ikke får "brukt".

AnonymBruker
Skrevet

det er klart, og det er jo også derfor jeg er så i tvil. Det er dumt å måtte kaste bort en mastergrad, og hvis jeg skal klare dette (har familie) så må jeg jobbe i tillegg så mye det går ann. :sukk:

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...