AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Har lyst til å lage litt pene bryllupsinvitasjoner. Er ikke veldig kreativ og flink med hendene, så det bør ikke være alt for avansert. Så noen praktiske spm. ift. utformingen... Hvor lang tid før bryllupet er det vanlig å sende ut invitasjonene? Vi skal ha treretters... Skal menyen stå i invitasjonen? Anonym poster: 6204c0cb2a47ad960b726fbf53e8fd7c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Og et tilleggsspørsmål.. Bør fargene man velger i invitasjonen stå i stil med temafargene på selve festen? Trådstarter. Anonym poster: 6204c0cb2a47ad960b726fbf53e8fd7c
Amens Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Jeg tegnet det som skulle være på forsiden av invitasjonene selv. Også håndskrev jeg adressene på alle konvoluttene. Synes selv det ble veldig bra. Om du kjenner noen som er litt kunstneriske av seg, så kan du kanskje spørre vedkommende om hjelp? Jeg brukte ikke farger i det hele tatt på invitasjonene, men vi har heller ikke noen tema-farger. Men om vi hadde hatt det, så tror jeg at jeg hadde innlemmet dem i designet ja. Vi sendte ut invitasjonene 3 måneder før bryllupet. Man sier vel at det er greit at de er ute fra mellom 2 til 4 måneder før. Vi sa tidlig ifra til tilreisende hva som mest sannsynlig ble datoen slik at de kan planlegge reisen.
Stinelin Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Jeg er også lite kreativ, men hadde lyst på fine invitasjoner. Gikk inn på Optimalprint og laget dem selv. Enkelt og greit, lett å sette inn bilder og annet, og kjapt levert med konvolutter. Kommer til å lage bordkort på samme måte.
Portvinpiken Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har vært på Panduro og kjøpt materiell til å lage de helt fra bunnen av selv. Er ikke spesielt flink til sånn jeg heller, men det er faktisk enklere enn man først tror :-). De er veldig behjelpelige hos Panduro med å komme med gode tips og råd, og de har også hefter med forslag og veiledning til kun 20 kr eller noe, hvor man får tips. Veldig greit. Jeg undesøkte først på nettet og fant mange fine kort man får laget med egen tekst, men fant ut at jeg helst ville gjøre det selv siden det er litt morsomt. Jeg lurer forresten også litt på dette med meny i invitasjonen. Tror ikke det er vanlig, men er det uvanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå