AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #81 Skrevet 25. august 2013 Har du noen gang hatt sex med en mann? Hvis nei, har du noen gang vurdert det, som for eksempel som en måte å finne ut mer om din seksualitet? Er det vanlig å være usikker på om man er heterofil eller homofil (eller bifil), eller er det som oftest klart fra barndommen av? I hvilken alder fant du og dine "likesinnede" venner ut av deres seksualitet? Anonym poster: c818914c6a23fc72b3fcbe6fd2ab4e74 Jeg begynte å skjønne at jeg er skeiv da jeg var 10 årsalderen, da ble jeg forelsket i en venninne.Anonymous poster hash: b3f2a...465
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #82 Skrevet 25. august 2013 Hvorfor virker det som at mange lesbiske er fordomsfulle mot bifile og/eller "late bloomers"? Egen erfaring etter å ha vært medlem på gaysir i mange år. Anonymous poster hash: 97158...852
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #83 Skrevet 25. august 2013 -Hvorfor vil noen lesbiske rote med (ikke bare for sex) hetro jente? Jeg kan tenne på jenter og er bifil. Men merker at lesbiske også roter med hetrofile. Anonymous poster hash: c10ba...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå