Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takker for nok et glimrende svar. Synes det psykologiske aspektet med dette er veldig spennende, altså det å finne ut av sin seksualitet, hvordan man reagerer på at man er annerledes (ikke negativt ment) enn folk flest og hvordan folk forholder seg til at man er forskjellig.

Har du eller venninnene dine noen gang skammet dere over å være homofil? Er du redd for reaksjonen til nye venner når de får vite at du er homofil?

Anonym poster: c818914c6a23fc72b3fcbe6fd2ab4e74

:)

Jeg har skammet meg mye på grunn av legningen min. Det gjorde jeg når jeg gikk på ungdomsskolen og de første årene på videregående. Det skyldtes at jeg var redd for å skape et dårlig forhold til foreldre og venner når de fikk vite om min legning. Derfor ble min strategi å holde legningen for meg selv. Men det er tungt å holde noe så grunnleggende om seg selv skjult for dem man bryr seg om. Det tappet meg for en del krefter, spesielt når jeg følte at jeg måtte lyve. For eksempel når venninner pratet om hvilke gutter/menn de likte, syntes var kjekke, så måtte jeg jo si noe, men det var krevende å måtte lyve slik hele tiden. Men det verste var nok at jeg hadde på den tiden nære venner som hadde et ekstremt negativt syn på homofili. Da var det ikke bare bare å måtte høre på hva de mente om sånne som meg. Så skam var det en del av. Men nå skammer jeg meg overhodet ikke. Jeg vet med meg selv at jeg som lesbisk er en person som har livets rett som alle andre, og jeg bryr meg ikke like mye om hva andre måtte mene om det. Jeg tror at grunnen til at jeg ikke skammer meg lenger er at jeg nå har både familie, venner og andre bekjente som vet om legningen min, og som ikke har noe problemer med det.

Har venner som også har skammet seg, og det gjelder spesielt de som har religiøse foreldre, som har gjort deres komme-ut-prosess har vært noe tøffere enn min.

Fremdeles er jeg tilbakeholden med min "lesbiskhet" når jeg treffer nye mennesker. Spesielt i situasjoner hvor jeg er usikker på hva personene jeg møter tenker om det. Det er ikke alle man møter som man synes at det er nødvendig å dele slike ting med, mens andre er det jo naturlig at man sier det. Jeg presenterer meg ikke som lesbisk, men det kommer jo frem dersom de spør hva kjæresten min heter, eller hva han gjør. Da må jeg jo presisere at kjæresten min er en dame osv. I jobbintervju har jeg holdt tilbake at jeg har kjæreste, fordi jeg har vært redd for om det kan påvirke arbeidsgivers inntrykk av meg.

Anonym poster: 58792212bbdbd98019c4177ca6d78c2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt moro, kan jeg også svare på noen av spørsmålene du får? Vil ikke ta over tråden, da, men tenkte at meninger kan jo være forskjellig fra lesbisk til lesbisk!:)

Tenkte jeg kunne svare på en god del jeg føler jeg er istand til/har lyst til å svare på, men hvis du vil ha tråden for deg selv skjønner jeg det veldig godt, og da skal jeg ikke forstyrre!:)

God idé med litt folkeopplysning! :)

Hei!

Jo flere, jo bedre:) Det er bra med flere synsvinkler og erfaringer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt rart for dere å ha nære hetero venninner som dere kanskje blir tiltrukket av? Har det skjedd og hva må dere gjøre da? Avslutte vennskapet en periode?

Ser dere på en kvinne at hun er hetero eller får dere først vite det etter dere har prøvd å sjekke dem opp? Hvis dere ser det, i tilfelle hvordan ser dere det? Hvis jeg går på et lesbisk utested, risikerer jeg at noen sjekker meg opp? Er dønn hetero.

Hvordan forteller dere det til kollegaer eller andre litt ukjente at dere er lesbiske? La oss si at noen spør etter mann og barn f.eks.

Hvordan takler dere å bli sjekket opp av menn på byen?

Anonym poster: b68eaec678d1ec8f7b8b6cf5da02996f

Gjest Shake-shake
Skrevet

Mange lesbiske er heite. :-) ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt rart for dere å ha nære hetero venninner som dere kanskje blir tiltrukket av? Har det skjedd og hva må dere gjøre da? Avslutte vennskapet en periode?

Ser dere på en kvinne at hun er hetero eller får dere først vite det etter dere har prøvd å sjekke dem opp? Hvis dere ser det, i tilfelle hvordan ser dere det? Hvis jeg går på et lesbisk utested, risikerer jeg at noen sjekker meg opp? Er dønn hetero.

Hvordan forteller dere det til kollegaer eller andre litt ukjente at dere er lesbiske? La oss si at noen spør etter mann og barn f.eks.

TS

Hei!

Jeg har flere heterofile venninner enn lesbiske, og for meg er det uproblematisk å ha heterofile venninner. For meg er heterofile kvinner noe som ikke tiltrekker meg, noe som sikkert skyldes at de ikke er aktuelle for meg. Tror aldri jeg har vært tiltrukket av mine heterofile venninner, det samme med mine lesbiske venninner. For meg er det et skille mellom det å være venner og det å være kjærester/ha sex med noen osv.

Noen ganger kan jeg føle på meg om en kvinne er lesbisk eller ikke. Jeg har aldri opplevd å forsøke å sjekke opp en kvinne som ikke er lesbisk. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg kan merke om en kvinne er lesbisk eller ikke. På noen er det jo ganske tydelig, mens hos andre er det umulig å se det. Jeg tror nok at grunnen til at jeg kanskje ser om noen er lesbisk eller ikke bedre enn andre er at jeg ser etter liknende trekk. Oppførsel kanskje, ulike trekk, interesser, men i utgangspunktet er det ikke enkelt å se om noen er lesbisk eller ikke. Settingen har naturligvis også en del å si. Er man på lesbebar så antar man jo at de fleste som er der er skeive.

Dersom du er på et lesbisk utested er det selvsagt en sjanse for at noen vil forsøke å sjekke deg opp. Om det skjer så sier du bare at du er hetero. :)

Dersom noen spør om jeg har mann eller barn, så sier jeg at jeg har en kjæreste. Dersom de spør hva kjæresten gjør, så svarer jeg som regel med at "hun gjør/jobber med/heter osv". Men det er ikke alle jeg sier det til, det kommer an på hvem som spør.

Jeg har aldri blitt forsøkt sjekket opp av menn, så det kan jeg ikke si noe særlig om.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Helt enig! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

TS

Hei!

Jeg har flere heterofile venninner enn lesbiske, og for meg er det uproblematisk å ha heterofile venninner. For meg er heterofile kvinner noe som ikke tiltrekker meg, noe som sikkert skyldes at de ikke er aktuelle for meg. Tror aldri jeg har vært tiltrukket av mine heterofile venninner, det samme med mine lesbiske venninner. For meg er det et skille mellom det å være venner og det å være kjærester/ha sex med noen osv.

Noen ganger kan jeg føle på meg om en kvinne er lesbisk eller ikke. Jeg har aldri opplevd å forsøke å sjekke opp en kvinne som ikke er lesbisk. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg kan merke om en kvinne er lesbisk eller ikke. På noen er det jo ganske tydelig, mens hos andre er det umulig å se det. Jeg tror nok at grunnen til at jeg kanskje ser om noen er lesbisk eller ikke bedre enn andre er at jeg ser etter liknende trekk. Oppførsel kanskje, ulike trekk, interesser, men i utgangspunktet er det ikke enkelt å se om noen er lesbisk eller ikke. Settingen har naturligvis også en del å si. Er man på lesbebar så antar man jo at de fleste som er der er skeive.

Dersom du er på et lesbisk utested er det selvsagt en sjanse for at noen vil forsøke å sjekke deg opp. Om det skjer så sier du bare at du er hetero. :)

Dersom noen spør om jeg har mann eller barn, så sier jeg at jeg har en kjæreste. Dersom de spør hva kjæresten gjør, så svarer jeg som regel med at "hun gjør/jobber med/heter osv". Men det er ikke alle jeg sier det til, det kommer an på hvem som spør.

Jeg har aldri blitt forsøkt sjekket opp av menn, så det kan jeg ikke si noe særlig om.

Takk for veldig godt svar :)

Lurer også på dette ordet "skeive". Syns det er litt negativt ladet. Derfor syns jeg det er litt rart at dere vil bruke det.

Tror du menn ser det på dere at dere er lesber?

Forresten så tror jeg mange menn drømmer om å få med en lesbe og venninna hennes hjem :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på dette ordet "skeive". Syns det er litt negativt ladet. Derfor syns jeg det er litt rart at dere vil bruke det.

Forresten så tror jeg mange menn drømmer om å få med en lesbe og venninna hennes hjem :fnise:

TS

Det har ikke jeg fått med meg, at det er negativt å bruke "skeive" for å omtale oss som ikke er heterofile. Men ja, ser jo at det kan være et negativt ladd ord.

Vel, jeg tror at menn tenker sitt når de ser kvinner som er veldig maskuline. Men jeg tror ikke at menn er flinkere enn andre til å se om kvinner er lesbiske eller ikke.

Den drømmen har jeg hørt ofte, det er ikke sjeldent at jeg og kjæresten har fått diverse tilbud på vei hjem fra byen. Til tider litt slitsomt, men velger å se på det som uskyldig spøk.

Skrevet

Woho! Må si jeg er enig med deg i veldig mye, er mange ting du oppfatter på samme måte som meg! :) Da svarer jeg på en hel haug av spørsmål i samme post!

Er lesbiske mer "guttete" enn andre jenter?

Anonym poster: d93146cab0343dd9971d7b82396d28cf

Noen er definitivt guttete, og på skeive dager, som begynner denne uka, ser jeg ofte jenter som er veldig maskuline. Men det er også flere og flere feminine. De (vi) skiller seg ikke ut blant befolkningen til vanlig, så det er jo ikke så lett å vite at de er skeive. Har faktisk sett en stor endring i dette siden jeg begynte å gå ut på skeive steder i sånn 2004-2005 til nå. Da fikk jeg mange blikk og kommentarer i negativ forstand fordi jeg kledde meg veldig feminint, fordi det tydeligvis ikke var sånn man skulle se ut. Virka som det var mer eller mindre vanlig å forandre seg til det litt mer androgyne eller maskuline når man kom ut av skapet. Nå er det flere som tør å være feminine!

Kan man fantasere om jentesex/ slikkefitte uten å være lesbisk? :rodmer:

Anonym poster: d93146cab0343dd9971d7b82396d28cf

Ja, det kan man helt sikkert. Noen skiller jo mellom biseksuell og bifil også, selv om det kun er på norsk vi har ulike ord (og bruker -fil istedet for/i tillegg til -seksuell. Mange jenter som lever heterofilt synes likevel det er spennende med jenter, og da har de noe bifilt i seg. Og det er lov! :)

Hvem møter du mest fordommer fra sånn cirka? Heterofile menn eller kvinner?

Møter ikke så mange fordommer, men mest fra heterofile menn, og hovedsaklig når de har fått i seg alkohol. Har "måttet" sitte og forklare sexlivet mitt på fest, og fått spørsmål som "hvordan kan du vite at du er lesbisk når du ikke har møtt en ekte mann?" og "kan jeg være med deg og kjæresten og se på". Samt den klassiske "du kan ikke være lesbisk, for du ser ikke sånn ut."

Det er synd at så mange mennesker er ensporede og tenker på seksuelle ting så fort de hører ordet lesbisk. Det er som regel mye mere omfattende enn bare sex.

Jeg syns forresten at disse regnbueparadene ødelegger ganske mye for at folk flest skal få et bedre inntrykk av homofile mennesker. Utagerende tog medblotting, jukking og råklining er bare dumt, rett og slett.

Anonym poster: 6d66d025830de01b252d86262070e67b

Det har du helt rett i, det første der! Men det med paraden er jeg litt todelt om. Det kan virke fjollete og surrete og som om det fremmer fordommer i stedet for å knuse dem, men det gjelder nok hovedsaklig hvis du ser det på tv. Om du står langs ruta ser du alle slags folk, og det er DET som er meninga med paraden. Alt fra menn i kjole og lærhomser til homofile med barn, politifolk i uniform, ungdomsskoleelever, prester, et joggelag, politiske partier etc etc. Paraden viser hvor mangfoldig den skeive befolkningen er, og hvor dumt det er å generalisere.

Det er synd at dette ikke kommer fram i media, for om "Trond" på 17 sitter i en liten vestlandsbygd og ser på nyhetene med foreldrene sine får han ikke noe mer lyst til å fortelle dem at han er homo ved å se kun de outtrerte og oversminka folka.

I tillegg setter paraden fokus på ulike ting hvert år, som et år der det var plakater og bannere om hvordan homofile blir behandlet i andre land. Paraden finnes for å vise at det fortsatt er en kamp å ta, og at vi ikke har fullstendig like rettigheter ennå. Og de som fjoller er jo ikke sånn til vanlig, de bare er litt selvironiske og tuller med andre folks fordommer! :) Er enig med TS at det hadde vært fint om man ikke trengte sånt, men det er nok en stund til det er en realitet.

Hvorfor jenter maskuline jenter? Jeg tenker at hadde jeg vært lesbisk hadde jeg vært tiltrukket av det feminine. Noen lesbiske ser jo ut som menn.

Anonym poster: 5029d71be0544a7b849d1367f7df9884

Jeg lurer like mye på dette som deg, jeg antar det er fordi de faller for personligheten og ikke så mye kjønnet. Jeg er en feminin lesbe, og det er kjæresten min også. Elsker at vi kan gå hånd i hånd med kjole! :rodmer: Har alltid kun falt for feminine jenter, og de aller fleste skeive jeg kjenner er det.

Hva er dine tanker rundt det å stifte familie, inkludert barn, i henhold til din legning og de naturlige følger av den? Hvilket hinder og problemer tror du er sannsynelig å støte på, sett i lys av hva heterofile par generelt sett gjør? Og vil du si, sett så objektivt som mulig, at en 'fullverdig' familie med homofile foreldre vil mangle noe i forhold til en 'fullverdig' familie med heterofile foreldre, om vi ser bort i fra de foresattes samliv og prosesser rundt fødsel?

Vel, jeg vil ikke ha barn, og det har jeg aldri villet, ei heller kjæresten min. Det har ingenting med legning å gjøre, hadde jeg villet ha hadde det jo "ikke vært noe problem" å få, men det er ikke et ønske jeg har. Jeg tenker vel at siden mange homofile må sloss mye hardere for et barn enn den gjennomsnittlige heterofile må, er det et veldig ønsket og elsket barn som kommer til verden, selv om man trenger litt hjelp. (SELVSAGT er de aller, aller fleste barn av heterofile veldig høyt ønsket og elsket, men det skjer at man blir uplanlagt gravid eller at en person som ikke er istand til å ta vare på et barn på grunn av feks rus, blir forelder. Homofile må gjennom en lang godkjenningsprossess og har fordommer å sloss mot, de kan ikke bare plutselig få et barn inn i livet.

Jeg mener absolutt at en familie med to av samme kjønn og barn er en fullverdig familie, de har gjerne nære famiilebånd til folk av det motsatte kjønn, som besteforeldre og foreldrenes søsken, så barna møter rollemodeller av begge kjønn. Jeg tror at fordommene barna evt vil møte kommer fra foreldrene til barna som evt vil mobbe dem, og at man derfor må jobbe med bevisstgjøring og opplysning. Undersøkelser viser imidlertid at barn av homofile ikke blir mobbet mer enn barn av heterofile.

Skrevet

Jeg har et spørsmål om sex. Er det vanlig med penetrerende samleie? Er det vanlig å dra fram strap on og sånn? Og på ons? En venninne av meg fortalte meg at dette visstnok var mer eller mindre vanlig. Det visste jeg ikke.

Men hvordan kommer man fram til hvem som skal gi og hvem som skal motta?

Må jo være en del kommunikasjon under sex da, det er jo bra :)

Anonym poster: bc20c45ee1d02d7f16db1098233fb48d

Det er mye kommunikasjon, ja. Det kan jo bli litt sånn at den ene "gjør noe" på den andre og så bytter man på, men det varierer mye, man kan finne på ting samtidig. Det er sjelden (i de tilfellene jeg har vært i, hvertfall) én som er utelukkende passiv og én som er utelukkende aktiv. Jeg har aldri vært borti strap on, og hadde syntes det var veldig unaturlig på feks en one night stand før i tida. Penetreringen dreier seg vel først og fremst om fingre.

Hvor gammel er du? Hvordan og når kom du ut av skapet (fortalte du det til venner/familie før offentligheten fikk vite det) og hvordan tok familie dette?

Jeg er 31. Jeg begynte å finne det ut i starten av tjueåra først, og sa det etter hvert til bestevenninna mi. Så gikk det et helt år (der jeg fortalte det til andre venner) før jeg sa det til søstera mi. Så visste på en måte alle det, men ikke foreldrene mine. De sa jeg det ikke til før jeg møtte kjæresten min som 29-åring. Har seriøst aldri noensinne vært så redd som da jeg sa "jeg har kjæreste, og det er en jente".

Men de hadde ant det på forhånd, klemte meg og snakka lenge med meg. Var redd mamma skulle ha masse fordommer, og hun hadde noen, men hun har vært lett å fortelle til, og hun og faren min behandler kjæresten min helt normalt - som de ville gjort med en guttekjæreste. Da de fikk vite det, skrev vi det offisielt på facebook (at vi var sammen) og da var det vel en god del som ikke visste, men da brydde jeg meg ikke lenger.

Jeg er en jente som selv kom ut av skapet for ikke så lenge siden. Har liten erfaring med jenter, spesielt når det kommer til sex. Har en som jeg holder på med, men føler sexen fort blir ensformig og med lite variasjon. Jeg er litt redd for oralsex, så blir bare fingring. Føler det blir litt knotete innimellom, og vet ikke om de ulike stillingene man kan bruke for å få variasjon. (Blir alltid til at vi bare ligger ved siden av hverandre)

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre dette? Stillinger f.eks :sjenert: Føler meg skikkelig dårlig når det kommer til dette...

Anonym poster: 3e37c1c06f378970ba657606d6b71caf

Vel, det finnes en bok på play eller amazon som heter "101 lesbian sex possisons" :gjeiper: Men det er ikke alle jeg tror det er fysisk mulig å gjøre. (sitte på hver sin pinnestol på huk, blant annet!). Det er jo veldig fint å ligge oppå hverandre istedet, for eksempel! :)

Hva er dine tanker om det å være kjæreste med en bifil jente?

Det hadde nok gått greit. Nå har jeg funnet "the one", så det er vanskelig å si, men jeg hadde ikke vært noe mer redd for utroskap eller noe. Men det hadde vært vanskelig å forstå henne, da. Jeg ser jo ikke at gutter er fine, hehe! (Eller, som jeg pleier å si "han er kjekk fra halsen og opp". ;)

Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med en jente. Opplever å bli tent av jenter men har aldri hatt sex med en. Hvordan går man frem og hvordan vet man om jenta er lesbisk eller bifil, og hvor finner man slike jenter? Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg har sex med en jente heller, hva begynner man med? Jeg er ikke lesbisk selv, vet ikke om jeg kan kalle meg bifil heller, da jeg ikke kunne vært i et forhold med en jente, tror jeg.

Enig med TS, Gaysir er et fint sted. Jeg tenkte også som deg at jeg ikke kunne vært sammen med en jente og at det bare var seksuelt, men så gikk åra, og jeg endte med å bli lei meg når folk ikke ville være med meg lenger feks. Så skjønte jeg det gradvis. Sier ikke at det vil skje med deg, da.

Hva man begynner med er vel litt som med en mann (tror jeg), man kysser, kler av hverandre og beføler hverandre.

Har du noen gang hatt sex med en mann? Hvis nei, har du noen gang vurdert det, som for eksempel som en måte å finne ut mer om din seksualitet? Er det vanlig å være usikker på om man er heterofil eller homofil (eller bifil), eller er det som oftest klart fra barndommen av? I hvilken alder fant du og dine "likesinnede" venner ut av deres seksualitet?

Nesten. Han måtte slutte fordi det var så vondt, så det var vel ikke "Ordentlig" sex. Jeg syns det var kjempeekkelt og feil og rart og helt på trynet merkelig uten at jeg ante hvorfor. Det tok mange år før jeg skjønte hvorfor jeg hadde reagert sånn. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med en mann. Jeg gikk heller andre veien, hadde sex med jenter for å finne ut om det var det jeg ville.

Jeg tror det er veldig vanlig å være usikker. Jeg sa ikke "jeg er lesbisk" høyt til meg selv før jeg var 25. Ser jo ting nå, som at jeg egentlig var betatt av jenter allerede i barnehagen, men jeg ante virkelig ikke at jeg kunne være noe "annet" før etter tjue. Mange finner det nok ut når de er veldig unge, men jeg var altså veldig seint ute. Jeg trodde bare at jeg ikke hadde møtt den rette mannen, og skjønte ikke hvorfor jeg var anspent og utilpass hvis gutter sjekka meg opp.

Har du eller venninnene dine noen gang skammet dere over å være homofil? Er du redd for reaksjonen til nye venner når de får vite at du er homofil?

Skammet meg har jeg kanskje ikke, men jeg har vært veldig redd for å bli behandla annerledes eller om folk skulle slutte å være venner med meg. Så jeg brukte veldig mange år på å være redd. Spesielt for om foreldrene mine skulle finne det ut. Nå er jeg aldri redd. Sier det til de fleste ganske fort. Er tydelig på å si "kjæresten min" og "hun" i neste setning. Selvsagt er det ikke sånn at jeg presenterer meg og sier at jeg er det, men jeg snakker helt åpent om det foran alle jeg møter. Å si det til foreldrene var siste bøyg for meg, nå går alt bra!

Har aldri blitt tiltrukket av venninner, de aller fleste har jeg kjent lenge før jeg fant ut at jeg var skeiv. Var betatt av en jente jeg studerte sammen med, men jeg visste hun var hetero, og jeg var i skapet selv, så hun fikk aldri vite det. Akkurat hun forsvant faktisk ut av livet mitt da hun fant ut at jeg var skeiv, selv om jeg aldri sa at jeg en kort periode likte henne. Man må jo bare tenke at det ikke er noe vits i å tenke på det, fordi personen er like uinteressert som jeg er i menn.

Nei, jeg har virkelig ikke gaydar. Det hadde vært noe, det! Jeg tror alle er hetero til det motsatte er bevist, og blir ofte overraska når folk viser seg å være skeive. Du blir nok ikke sjekka opp. Jeg var mye ute, og ble kun sjekka opp én gang. Alle trodde vel jeg var hetero, hehe! Mitt inntrykk er at mange jenter syns det er flaut å sjekke opp, unntatt butchene, men de prøvde seg aldri. Er også en god del heterojenter der, som er der med homovennene sine, eller de syns det er gøy å gå ut og danse og likevel slippe å bli sjekka opp av menn.

Jeg sier det som sagt til de fleste fort. Hvis noen hadde sagt "er du gift" hadde jeg sagt "nei, men jeg har samboer". Og da hadde de vel spurt om hva han drev med/heter eller noe, og da hadde jeg sagt "HUN....."

Det med menn på byen kommer veldig an på mannen. Noen tar jo et nei for et nei, og bare vil prate, og da kan det være hyggelig. De som blir enda mer interessert, sier jeg ikke kan være lesbisk, spør meg om sexlivet mitt eller kommer med andre sleske kommentarer pleier jeg bare å gå fra.

Oj...dette ble langt, beklager!!!! :sjenert:

Skrevet

Jeg liker ordet skeiv. Det betyr alt som er littegrann annerledes enn det straighte-heterofile. Likte det ikke før, da tenkte jeg "men, hvis jeg er skeiv da må alle andre være rette". Men nå liker jeg det fordi det omfatter så mye mer, også bifile. Alle som er litt utenfor erke-heterofilien. Det er vel litt sånn at man gjør uttrykk til sine egne også, litt som at noen homofile menn bruker ordet soper om seg selv.

Jeg tror ingen menn ser det på meg, siden jeg er veldig feminin. (Og folk flest har jo en viss formening om hvordan man skal se ut) Men de ser det når jeg og kjæresten leier!:)

Ja, det gjør de nok, men de kan godt holde det inni seg! :fnise:

De får finne seg bifile istedet, da er nok kanskje score-muligheten noe større. Jeg sa en gang til en fyr at jeg hadde like lyst på menn som ham, men da ble han bare sur, gitt! :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

TS

Gode og interessante svar Rainbow81 :)

Artig med både en lesbe som er mer maskulin (meg) og en som er feminin. :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ligger avogtil med en venninne av meg. Hun er lesbisk og jeg ser egentlig på meg selv som hetrofil. Forelsker meg og fantaserer bare om gutter. Vi har kun hatt sex med alkohol inne i bildet og hun har vært iniativtakeren, alikevel har jeg jo blitt kåt og blitt med på det. Må vel si at hun er den aktive og jeg bare tar i mot. Frister ikke å slikke eller fingre en dame men alikevel nyter jeg jo når hun gjør det med meg + kyssing... Er jeg bifil eller hva er greia???

AnonymBruker
Skrevet

Heisann jenter!

Har ett lite spørsmål til dere. Jeg er så sinssykt tiltrukket av Katherine Moennig, hun som spiller Shane i The L word. Dere har sikkert sett henne! Blir helt mo i knærne av å se henne. Har også hatt sex med jenter før, og likt det. Men kan ikke si at jeg tiltrekkes så veldig av jenter i det daglige. Er noen som jeg "ser" er lesbiske som jeg blir litt nysgjerrig på da og blir litt sjenert og flirete når jeg snakker med dem. Hehe! Er jeg bi? :)

Anonym poster: b8cedbcf5ae65710fb6a21221389e09a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger avogtil med en venninne av meg. Hun er lesbisk og jeg ser egentlig på meg selv som hetrofil. Forelsker meg og fantaserer bare om gutter. Vi har kun hatt sex med alkohol inne i bildet og hun har vært iniativtakeren, alikevel har jeg jo blitt kåt og blitt med på det. Må vel si at hun er den aktive og jeg bare tar i mot. Frister ikke å slikke eller fingre en dame men alikevel nyter jeg jo når hun gjør det med meg + kyssing... Er jeg bifil eller hva er greia???

TS

Hei!

Kanskje du er biseksuell, siden du ikke forelsker deg i jenter? At du bare liker å ha sex med jenter, men at du kun forelsker deg i menn?

AnonymBruker
Skrevet

Heisann jenter!

Har ett lite spørsmål til dere. Jeg er så sinssykt tiltrukket av Katherine Moennig, hun som spiller Shane i The L word. Dere har sikkert sett henne! Blir helt mo i knærne av å se henne. Har også hatt sex med jenter før, og likt det. Men kan ikke si at jeg tiltrekkes så veldig av jenter i det daglige. Er noen som jeg "ser" er lesbiske som jeg blir litt nysgjerrig på da og blir litt sjenert og flirete når jeg snakker med dem. Hehe! Er jeg bi? :)

Anonym poster: b8cedbcf5ae65710fb6a21221389e09a

TS

Hei!

Må først si at jeg også synes at Katherine Moennig er tiltrekkende. En lekkerbisken det der;)

Vanskelig å si om du er bi eller ikke. Men siden du er litt nysgjerrig så kan det jo hende? Kanskje du bare trenger litt tid for å finne ut hva du er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på kjønnsorganet, jeg ser på personligheten! Go homofile! :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har tråden blitt flyttet?

• 1 år senere...
Skrevet

Hva er dine tanker om det å være kjæreste med en bifil jente?

Hadde sikkert vært bra det

Anonymous poster hash: b3f2a...465

Skrevet

Ja det er det!

Anonymous poster hash: b3f2a...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...