Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk farget hele håret mitt blondt i oktober i fjor (ikke bleket, nei). Nå er etterveksten stygt stor.

Jeg har falt på valget om å gå tilbake til min naturlige hårfarge. Dermed har jeg planer om å få klippet av alt det fargede håret snart. Skal til frisør.

Håret mitt blir vel ganske kort, men for å få bort alt det fargede, må vel også håret mitt være i ulike lengder? For å å få bort alt det fargede, må jo frisøren klippe ganske langt opp på hodet på det øverste håret? Om noen forstår hva jeg mener.

Jeg har tenkt til å ta vask+klipp. Ser frisøren hva som er farget og ikke når håret klippes i vår tilstand? Jeg har ganske mørkt hår selv, men sliter med å se forskjellen etter jeg har dusjet på det fargede og mitt eget.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke stripe eller farge det tilbake til din gamle hårfarge og så klippe det i den lengden du vil?

Anonym poster: b54fffe31fcf7efa60cab77ed1adebd4

Skrevet

Hvorfor kan du ikke stripe eller farge det tilbake til din gamle hårfarge og så klippe det i den lengden du vil?

Anonym poster: b54fffe31fcf7efa60cab77ed1adebd4

Jeg vil ikke stripe/farge det, fordi det sliter på håret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frisøren vil nok se det, hvis ikke får de bare føne det før de klipper.

Anonym poster: 5dc75dd51398263f6727e512508ac63b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke stripe/farge det, fordi det sliter på håret.

Men hvis du farger det som allerede har farge i seg, vil det jo se mye bedre ut. Da slipper du å skamklippes.

Anonym poster: 1d939fb938663ce52e26032b4e1c9207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...