pondusa Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 Hei alle sammen? E lurte bare på om det noen fra Bodø her? E bor der mens e går på skola, men kjenn ingen. Hadd vært såååå koselig om e kjente noen som gikk gravide samtidig så meg. Å så var det denne dagboka, kor finn e den?? Hilsen Vera, som no e snart 7 uker på vei.
Cobra Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Er desverre ikke fra Bodø, men litt lengre nord. Men jeg ville bare si at dagbøkene finner du helt nederst på forum index`en. Der er vi flere som skriver dagbok, håper du finner den.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 hei! Æ bor utførr Bodø, på Saltstraumen. E i 7. uke no æ åg... Kor i bodø e d du hold tell da? Kossn skole? MvH litle
pondusa Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2002 hei litle og takk førr svar. E bor midt i dronningensgate. går på førskolelærerutdanninga. e nettopp ferdig med 2. året. e egentlig fra Sandnessjøen, men bor her mens vi går på skole. Hilsen Vera
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #5 Skrevet 31. mai 2002 hei.. går med deg da vera? gruer meg litt til legebesøk jeg. får ta mamma med og holde i handa ;p hadde vært litt skøy å hatt nån å gått gjennom tia me, usikker som æ e... e du me? MvH litle
CEL. Skrevet 31. mai 2002 #6 Skrevet 31. mai 2002 Jeg er fra Bodø/Tverlandet, men bor i Oslo. Jeg skal gifte meg i Saltstraumen kirke til sommeren. Savner virkelig hjemstedet mitt nå når det har vært så fint hjemme. Det har ikke vært så fint vær i Oslo de siste ukene. Men... jeg er ikke gravid...enda. Vi prøver ikke, men vi har snakket om å droppe pillen om ikke så lenge. _________________ ¤CEL¤1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-05-31 21:44 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå