Chiqette Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 flere enn meg som syntes det er litt synd at westlife splittes som band og har nå laget sine siste sanger sammen og hatt den siste turneen? Jeg har vært mega fan i mange år, men fikk aldri sett de live..
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 lol holder de på fortsatt... Anonym poster: 73417610d8c1784659a4fff9ecbbdaba 4
hobbychef Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Trodde de var oppløst for lengst jeg, ja,ja personlig synes jeg ikke verden taper så mye på det.... 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Jeg synst det er trist at dei legger opp..kunne så innderlig tenkt meg å sett dei live men ser ikke ut som det skal gå noen gang.. synst dei har mange fine sanger, har nettopp kjøpt den nyeste greates hits som nettopp er kommet ut.. Anonym poster: 4fd21dc9b04dd855160683dc1aed56c5
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 trodde de la opp for 15 år siden? 1
Millimani Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 trodde de la opp for 15 år siden? De begynte vel for 13 år siden...? 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 De begynte vel for 13 år siden...? Oi jeg bommet med bare to år, det var ikke dårlig! Jeg trodde de forsvant samtidig som A1 og Backstreet Boys sånn rundt 2000
Rainbow Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Hehe, de begynte rundt da du trodde de slutta! Jeg var skikkelig fan i starten, og så dem på en fest arrangert av jentebladet "Vi og gutta". Så dem også på et par store livekonserter i Spektrum eller noe. Men det er over ti år siden. De skulle ha konsert her en gang som ble avlyst fordi det var for få solgte billetter, og de nekta å flytte den til mindre lokale. Jeg liker mange av sangene veldig godt fortsatt (britiske og irske boyband er min guilty pleassure på musikkfronten), og kunne hatt god lyst til å se avskjedsturneen deres, men det ble ikke noe av å dra til UK for å få den med meg, så lysta var vel ikke sterk nok. Jeg slutta å være fan etter at de begynte å bli mer overlegne rundt fansen. Møtte dem noen ganger i starten av karrieren, og når de begynte å bli overlegne og ignorere folk (selv om man ikke var en sjuk og skrikende fjortisgjeng på hundre stk, men en rolig gruppe på maks ti personer med folk i starten av tjueåra) ble det ikke så gøy lenger. Har blitt langt tristere av andre band-oppløsninger før i tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå