Gå til innhold

Samsung Galaxy eller iPhone 4?

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hva ville du valgt? Jeg er vant til Android og har også en android tablet. Liker Android. Har lite erfaring med eplegreier. Men vil ha en funksjonell smart-telefon med et OK kamera.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Galaxy, uansett om det er SII eller SIII.

Så mye mer valgfrihet. Og jeg har hatt mye mindre problemer med Samsungene mine enn iPhone.

Skrevet

litt utenfor tema, men jeg er utrolig fornøyd med htc chacha, som er ny på markedet. android telefon, med greit kamera, stor strømkapasitet :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min iPhone 4, men hvis jeg hadde hatt en android tablet og ellers vært fornøyd med android så ville jeg kanskje holdt meg til det hvis jeg hadde vært deg. For meg ville det seriøse minuset med en Galaxy vært størrelsen. Jeg synes iPhonen er mer enn stor nok.

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min iPhone 4, men hvis jeg hadde hatt en android tablet og ellers vært fornøyd med android så ville jeg kanskje holdt meg til det hvis jeg hadde vært deg. For meg ville det seriøse minuset med en Galaxy vært størrelsen. Jeg synes iPhonen er mer enn stor nok.

Jeg må bare kommentere denne. Jeg gikk fra en iPhone 3GS til Samsung Galaxy Note og jeg synes nå at kjærestens Samsung Galaxy SI er knøttliten :fnise:

Skrevet

Jeg må bare kommentere denne. Jeg gikk fra en iPhone 3GS til Samsung Galaxy Note og jeg synes nå at kjærestens Samsung Galaxy SI er knøttliten :fnise:

"Ryggsekkfon" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

litt utenfor tema, men jeg er utrolig fornøyd med htc chacha, som er ny på markedet. android telefon, med greit kamera, stor strømkapasitet :)

Helt annen kategori og litt off topic i denne tråden. Svar på tema: S III, hvis du ikke har noen motforestillinger mot str/design.

Anonym poster: 002fe266874b867249f7c2691893e930

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ingen motforestilling på størrelse eller design (tror jeg i hvert fall - spes størrelse. Skal jo ha den med meg når jeg blant annet løper)

Jeg skal ikke ha HTC i hvert fall. Har hatt en HTC før og den var ræva. Sikkert en mandagstelefon, men mitt intrykk av HTC dalte kraftig etter dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...