^me^ Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 hvor får jeg sett keeping up with the kardashians sesong 7 på nett?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Har dessverre ikke svar på ditt spørsmål TS, men heller et spørsmål til deg Hvem er disse kardashians søstrene? Hva er de berømte for? Jeg forstår det slik at de er rimelig rike?! Anonym poster: a9851704f858f0606025a81ef2571ba9
^me^ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2012 kort oppsummering: det er en familie som er kjent for å være kjent, ikke noe mer. Kim har som mange andre som er kjent for være kjent en sexvideo som har lekket ut på nettet. hun har også frontet som forsidepike i mange blader inkl. playboy. hun giftet seg nylig med New Jersey Nets spilleren og nå free agent Basketball spilleren Kris Humphries. de skilte seg kort etter i rett hollywood stil. Kourtney har en sønn sammen med en rikmannsgutt som heter Scott som hun lenge har hatt et av og på forhold til pga hans alkoholmisbruk. hun er nå gravid igjen med nr 2. Khloe er gift med Los Angeles Lakers spilleren Lamar Odom som pøver og få barn sammen men har visst litt problemer med dette. søstrene eier butikkjeden DASH sammen som finnes i USA i Miami, LA og NY. mor til søstrene er deres personlige manager. søstrenes biologiske far (Robert Kardashan) som døde av kreft i -03 var kjent for å være advokat i OJ simpson drapssaken. deres stefar (Bruce Jenner) var en gang i tiden en idrettsatlet (1976) personlig er jeg veldig glad i å følge disse jentene som du kan se i seriene: "keeping with the Kardashians" "kourtney and Khloe take Miami" "Kim and Kourtney take NY" "Khloe and Lamar".
Gjest badeand1 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 http://watchseries.eu/season-7/keeping_up_with_the_kardashians
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Når går kardashian-programmene på norsk tv? Jeg synes de bytter på tiden hele tiden. Først var det fire episoder hver søndag kveld, så var det halv tre på dagtid og nå finner jeg det ikke.... Anonym poster: 49a74b3b68d29a43ee62c5d6c3fa1b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå